Nestlé Ελλάς: Eκδήλωση αφιερωμένη στον καφέ και την αειφόρο ανάπτυξη.
Στην εκδήλωση παρουσιάστηκαν πρωτοβουλίες της εταιρίας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Στην εκδήλωση παρουσιάστηκαν πρωτοβουλίες της εταιρίας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Στη συνάντηση συμμετείχαν 40 γυναίκες που κατέχουν ανώτερη θέση στη Pfizer.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Και συμμετέχει στην πρωτοβουλία της Amazon “Naxos, Smart Island” επεκτείνοντας το Πρόγραμμα Τηλεϊατρικής στους κατοίκους του νησιού
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η ανταπόκριση γονέων και παιδιών ήταν πολύ μεγάλη.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ολοκληρώθηκε το πρόγραμμα «Νερό για το Aύριο»
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
H αποστολή της Εκστρατείας παραμένει όλα αυτά τα χρόνια σταθερή: να βοηθήσει στη δημιουργία ενός κόσμου χωρίς καρκίνο του μαστού.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Την Κυριακή 2 Οκτωβρίου, οι εργαζόμενοι του ομίλου dentsu θα βρίσκονται δίπλα στη μεγαλύτερη διοργάνωση για κοινωνικό σκοπό στην Ελλάδα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Σήμερα, ο πρώτος από χιλιάδες δρομείς ξεκινά από τη Γλασκόβη (που φιλοξένησε την COP26) στη Running Out of Time.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Το πρόγραμμα Μικροί Ήρωες, στοχεύει στη στήριξη των παιδιών μέσα από την πρόσβαση στη μάθηση και τα εκπαιδευτικά ερεθίσματα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Από την εθελοντική ομάδα της εταιρείας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η πρώτη πόλη στην οποία θα λειτουργήσει το HIGGS Pop Ups για 2 ολόκληρους μήνες (Οκτώβριο και Νοέμβριο του 2022) είναι τα Ιωάννινα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Παρουσιάστηκε ένας επιδραστικός διάλογος για το μέλλον της βιωσιμότητας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory