Spec από τον Δήμο Ελληνικού- Αργυρούπολης
Προετοιμασία και υλοποίηση επικοινωνιακής καμπάνιας ευαισθητοποίησης των δημοτών για την συλλογή των βιοαποβλήτων στη πηγή
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠροετοιμασία και υλοποίηση επικοινωνιακής καμπάνιας ευαισθητοποίησης των δημοτών για την συλλογή των βιοαποβλήτων στη πηγή
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ Γιάννης Αντετοκούνμπο και η Novibet ανέλαβαν από κοινού δράση για τους πληγέντες των καταστροφικών πυρκαγιών.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ WIND δημοσιεύει την Έκθεση Βιώσιμης Ανάπτυξης 2019 – 2020.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ 13η Τελετή Βράβευσης των πιο υπεύθυνων εταιρειών στην Ελλάδα σύμφωνα με το δείκτη CR Index & CRI Pass πραγματοποιείται στις 30 Ιουνίου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΕκδήλωση του CSR School με τη συμμετοχή των κ.κ. Χρ. Σταϊκούρα και Γ. Τσακίρη.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ Τηλέµαχος Μαυράκης, CEO της Admine, και η Mαρία Μουζακίτη, Head of Marketing & Communications της Βeat, µίλησαν στο adbusiness για την απόφασή τους να προσφέρουν δωρεάν self-tests Covid-19 στους επιβάτες στη Θεσσαλονίκη.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠώς οι επιχειρήσεις προσεγγίζουν τη Βιώσιμη Ανάπτυξη μέσα από τα νέα τους επιχειρηματικά μοντέλα;
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο πρότυπο FSC Chain of Custody εξασφάλισε η “Ματσούκης Γραφικές Τέχνες Α.Ε”
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτελέχη του χώρους της Βιώσιμης Ανάπτυξης και της Εταιρικής Υπευθυνότητας κατέθεσαν στο CSR Reports τις απόψεις τους για την Λογοδοσία Βιωσιμότητας αλλά και την εμπειρία και την στρατηγική τους πάνω στο θέμα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ«Η επόμενη ημέρα: Η πρόληψη της σπατάλης τροφίμων μετά την πανδημία»
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο «Χαµόγελο του Παιδιού» συµπλήρωσε 25 χρόνια πορείας το 2020 και παρουσίασε µια επετειακή καµπάνια µε την υπογραφή της DDB Athens. Mε αυτή την αφορµή µιλήσαµε µε τον Κώστα Γιαννόπουλο για την καµπάνια και τα όσα έχει κατορθώσει ο Οργανισµός µέσα σε αυτά τα χρόνια
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΕπίσης υποστήριξε τους Γιατρούς του Κόσμου που παρείχαν υπηρεσίες στο Πολυδύναμο Κέντρο Αστέγων του Δήμου Αθηναίων
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory