Υπουργείο Περιβάλλοντος: "Μπορούμε χωρίς πλαστικά μιας χρήσης"
Tο δεύτερο βίντεο της εκστρατείας "Ελλάδας Χωρίς Πλαστικά Μίας Χρήσης" του Υπουργείου Περιβάλλοντος
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑTο δεύτερο βίντεο της εκστρατείας "Ελλάδας Χωρίς Πλαστικά Μίας Χρήσης" του Υπουργείου Περιβάλλοντος
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε ανανεωμένο περιεχόμενο, προηγμένες τεχνολογίες, δίγλωσση στο μεγαλύτερο μέρος της και φιλική προς τον επισκέπτη
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜέσω του προγράμματος ευWINDYouthExcellence.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε σκοπό την ψυχική ενίσχυση των γυναικών και την καλλιέργεια της προσωπικής τους ανθεκτικότητας σε αυτή την μεταβατική -αλλά κρίσιμη- περίοδο
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣε συνεργασία με την ΕΛΕΠΑΠ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤιμήθηκε με το πρώτο βραβείο στην κατηγορία «Public Administrations & Organizations» του Ευρωπαϊκού Διαγωνισμού «European Week for Waste Reduction»
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΌπως και στον προηγούμενο κύκλο του, το πρόγραμμα θα διεξαχθεί εξολοκλήρου διαδικτυακά
Προχωρά σε σειρά ενεργειών με στόχο τη διευκόλυνσή τους
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟλοκληρώθηκε η πρώτη φάση της σχετικής πρωτοβουλίας στο Διδυμότειχο
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΚαλύπτει με δωρεάν υπηρεσίες επικοινωνίας την εφαρμογή του ΕΟΔΥ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑυτό το Πάσχα σε μια ιδιαίτερα δύσκολη συγκυρία, βρέθηκε δίπλα σε κάποια παιδιά που δίνουν καθημερινά τον δικό τους αγώνα
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜια νέα καμπάνια επιχειρεί να εξηγήσει στον ανδρικό πληθυσμό γιατί οι ενοχλήσεις του προστάτη δεν χρειάζεται να τους προκαλούν κρύο ιδρώτα
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory