Χρυσό μετάλλιο βιώσιμης ανάπτυξης για το Αμερικανικό Κολλέγιο
Το Κολλέγιο είναι o μοναδικός εκπαιδευτικός οργανισμός στην Ελλάδα και ένα από τα δύο ιδρύματα εκτός ΗΠΑ και Καναδά, που τιμάται με αυτήν τη διάκριση.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο Κολλέγιο είναι o μοναδικός εκπαιδευτικός οργανισμός στην Ελλάδα και ένα από τα δύο ιδρύματα εκτός ΗΠΑ και Καναδά, που τιμάται με αυτήν τη διάκριση.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο παγκόσμιο action sport brand παίρνει ξεκάθαρη θέση απέναντι στη ρητορική μίσους και την παραπληροφόρηση
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤην ανώτατη διάκριση (επίπεδο Diamond) απέσπασε η WIND στο CR Index 2019-2020 από το Ινστιτούτο Εταιρικής Ευθύνης
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ12 κορυφαίες επιχειρήσεις διακρίθηκαν για τις υψηλές επιδόσεις τους στην Εταιρική Υπευθυνότητα βάσει των διεθνών κριτηρίων αξιολογήσεων CR Index με την Wind να ξεχωρίζει
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟι σπουδαστές του ΑΚΤΟ σχεδίασαν τη νέα ενημερωτική Αφίσα της Michelin για να πείσουν τους νέους οδηγούς πόσο σημαντικό είναι να φροντίζουμε τα ελαστικά μας
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑO ΑΝΤ1 σχεδίασε και υλοποίησε ένα ευρύ πρόγραμμα εταιρικής κοινωνικής ευθύνης και προσφοράς
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣύμφωνα µε τον Εθνικό ∆είκτη Εταιρικής Ευθύνης CR Index & CRI Pass
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑO Γιάννης Αιλιανός, πρόεδρος του μη κερδοσκοπικού οργανισμού «ETHELON», είναι προσκεκλημένος της Αθηνάς Γιόγιακα
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτα πλαίσια της εταιρικής κοινωνικής ευθύνης η Μασούτης εδώ και 12 χρόνια, από το 2008, ενισχύει με είδη πρώτης ανάγκης κοινωνικά παντοπωλεία δήμων.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ εκδήλωση θεσμός για κοινωφελείς οργανώσεις και χρηματοδότες από όλη την Ελλάδα, είναι και πάλι εδώ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜεγάλες ταχύτητες καλύπτουν μεγάλες ανάγκες
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣε πρώτη φάση, η καμπάνια περιλαμβάνει ειδικά διαμορφωμένη επικοινωνία σε σημεία υψηλής τουριστικής κίνησης καθώς και στο διαδίκτυο,
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory