Κοινωνική προσφορά από την LeasePlan Hellas
Aνταποκρινόμενη στις έκτακτες ανάγκες που δημιούργησε η πανδημία του COVID-19, υλοποιεί δράσεις κοινωνικής προσφοράς
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑAνταποκρινόμενη στις έκτακτες ανάγκες που δημιούργησε η πανδημία του COVID-19, υλοποιεί δράσεις κοινωνικής προσφοράς
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜια δέσμευση του FINISH σε συνεργασία με το Global Water Partnership – Mediterranean (GWP-Med), για την προώθηση της εξοικονόμησης νερού σε κοινότητες με περιορισμένους υδατικούς πόρους.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Μαρία Τρυφωνίδη, πρόεδρος του συλλόγου γονιών παιδιών με νεοπλασματική ασθένεια, είναι προσκεκλημένη της Αθηνάς Γιόγιακα
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠρόκειται για το πρώτο κατάστημα λιανικών πωλήσεων στην ελληνική αγορά
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑMε την παροχή ειδικών μηχανημάτων, τα οποία βοηθούν την αναπνοή των νεογνών
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠαγκόσμια καμπάνια για όσους εργάζονται στον τομέα της Περίθαλψης
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑH ΕΡΤ, στο πλαίσιο της Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης της, στηρίζει την πρωτοβουλία της ομάδας κολύμβησης ‘Weswim’
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ νέα προηγμένη εφαρμογή για κινητά τηλέφωνα που βοηθά στον ταχύτερο εντοπισμό αγνοουμένων
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΔιοργανώνοντας έναν ψηφιακό εθνικό τελικό, με στόχο τη δημιουργία ενός μέλλοντος χωρίς πλαστικόγια τη βιομηχανία της ομορφιάς
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Παροχή υφασμάτινων μασκών προστασίας δωρεάν στους γιατρούς και το νοσηλευτικό προσωπικό τεσσάρων ξεχωριστών νοσοκομειακών μονάδων της χώρας
Αποκλειστικά για οικογένειες με μαθητές και φοιτητές, παροχή Internet έως 100Mbps και απεριόριστη τηλεφωνία προς σταθερά, με δωρεάν τα τέλη ενεργοποίησης
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτηρίζει για ακόμη μία χρονιά τις ευχές των παιδιών
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory