«Το Χαμόγελο του Παιδιού»: Αποκτήστε λαμπάδες από το e-shop hamogelo.gr και στηρίξτε τον οργανισμό
Με το μήνυμα «Μία λαμπάδα … ένα Χαμόγελο».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Με το μήνυμα «Μία λαμπάδα … ένα Χαμόγελο».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ελληνική καινοτομία για ένα βιώσιμο αύριο
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Νταλίκες γεμάτες φάρμακα, υγειονομικό υλικό, κουβέρτες, υπνόσακους, είδη ατομικής υγιεινής, παιδικές τροφές και άλλα
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η πιστοποίηση αποτελεί λαμπρή απόδειξη για τις δράσεις ισότητας των φύλων.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ακόμη ένα σημαντικό βήμα περιορισμού του περιβαλλοντικού αποτυπώματος της εταιρείας
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η ΜΕΓΑ αποδεικνύει έμπρακτα την ιδιαίτερη ευαισθησία της σε θέματα περιβάλλοντος
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
H ζωή είναι καλύτερη, όταν φροντίζουμε το περιβάλλον
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ο επικεφαλής της AQUA Carpatica κατάφερε να στείλει περίπου 35.000 λίτρα φυσικού μεταλλικού νερού
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Το πρόγραμμα «Δημιουργούμε πάρκα τσέπης, κάνουμε τις πόλεις μας πιο βιώσιμες» έχει προσφέρει 7 πάρκα τσέπης σε Αττική και Θεσσαλονίκη
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Έγκαιρη παρέμβαση για την ψυχική υγεία της μητέρας και του πατέρα στην περιγεννητική περίοδο
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Εργαζόμενοι και στελέχη μαγείρεψαν στο κέντρο της Θεσσαλονίκης για ευάλωτους κοινωνικά συνανθρώπους μας
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Πάνω από 10 εκατομμύρια μερίδες προϊόντων σε ευάλωτες κοινωνικές ομάδες τα τελευταία 8 χρόνια.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory