Nέα καμπάνια ενημέρωσης στο πλαίσιο του Έργου «LIFE-IP 4 NATURA»
Απαρτίζεται από τηλεοπτικό και ραδιοφωνικό σποτ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑπαρτίζεται από τηλεοπτικό και ραδιοφωνικό σποτ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΡαντεβού στο Πρώτο Πρόγραμμα κάθε Σάββατο στις 15:00, για ένα ενημερωτικό ταξίδι στον όμορφο κόσμο της προσφοράς
Η δύναμη και η αγάπη που έχουν οι παίκτες του τμήματος μπάσκετ με αμαξίδιο του ΠΑΟ για τη ζωή
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο 2019 η bwin βρέθηκε σε ολόκληρη την Ελλάδα,στηρίζοντας κορυφαίες μπασκετικές ομάδες, αθλητικές διοργανώσειςκαι ευπαθείς κοινωνικές ομάδες
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτηρίζει τις προσπάθειες για Βιώσιμη Ανάπτυξη
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣυνολικά συγκεντρώθηκε το ποσό των 377.000€ χάρη στη συγκινητική συμμετοχή ιδιωτών, επιχειρήσεων και σχολείων από όλη την Ελλάδα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ bwin, μέσω του προγράμματος εταιρικής κοινωνικής ευθύνης bwincares, υποστηρίζει από το 2018 έμπρακτα το πολύ σημαντικό έργο της Ένωσης
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠροσφέρουμε μια στοργική αγκαλιά σε κάθε εγκαταλελειμμένο μωρό με σοβαρό πρόβλημα υγείας στο "Σπίτι του Μωρού".
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣήμερα, η Barbie – η κούκλα με τη μεγαλύτερη διαφορετικότητα στην αγορά - ανακοινώνει τη νέα σειρά Barbie Fashionistas με μοναδικά looks.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑYπεγράφη νέο, επικαιροποιημένο Σύμφωνο Συνεργασίας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΥποστηρικτές της πρωτοβουλίας του ΟΠΑΠ από όλη την Ελλάδα ένωσαν τις δυνάμεις τους και χάρισαν χαμόγελα στα παιδιά από «Το Χαμόγελο του Παιδιού», την Ένωση «Μαζί για το Παιδί», τα Παιδικά Χωριά SOS.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε την παράδοση επιταγών ύψους 40.083€ ολοκληρώθηκε την Τετάρτη 22 Ιανουαρίου στη Γκαλερί Ζουμπουλάκη, στην Πειραιώς, το «Φυλλάδιο Προσφοράς #apotalidl», η πρωτοποριακή καμπάνια εταιρικής κοινωνικής ευθύνης της Lidl Ελλάς.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory