ΑΒ Βασιλόπουλος: Λαμβάνει το Σήμα Ισότητας SHARE
Συγκαταλέγεται στις 18 επιχειρήσεις που λαμβάνουν για πρώτη φορά στην Ελλάδα το Σήμα για την έμπρακτη προώθηση πρακτικών και πρωτοβουλιών με στόχο την ισότητα των φύλων
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Συγκαταλέγεται στις 18 επιχειρήσεις που λαμβάνουν για πρώτη φορά στην Ελλάδα το Σήμα για την έμπρακτη προώθηση πρακτικών και πρωτοβουλιών με στόχο την ισότητα των φύλων
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ξαναδώστε ζωή στα βιβλία που διαβάσατε και αγαπήσατε
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Σημαντική κοινωνική συμβολή της εταιρείας μέσα από την ενέργεια “Support Art & more, powered by glo”
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Περισσότερα από €7 εκατ. έχουν διατεθεί μέσω του προγράμματος υποτροφιών
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Σταθερή επιδίωξη της εταιρείας παραμένει η μείωση των ανισοτήτων
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Με επίκεντρο στον κοινωνικό αντίκτυπο της κλιματικής αλλαγής
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Λανσάρει μια παγκόσμια πλατφόρμα με στόχο να αυξήσει την αίσθηση του «ανήκειν» για δέκα εκατομμύρια ανθρώπους έως το 2025
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η ελληνική εταιρία συμμετέχει στην παγκόσμια προσπάθεια για την αντιμετώπιση της επιβάρυνσης του πλανήτη
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Για τη βαφή των προσόψεων του κεντρικού κτιρίου του Τμήματος Χημικών Μηχανικών
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
H “βιώσιμη” ατζέντα της Japan Tobacco Inc.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Οι δράσεις του στοιχηματικού brand από το 2018
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Δημοπρασία για τους σκοπούς της Εταιρείας Προστασίας Σπαστικών
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory