Το Χαμόγελο του Παιδιού στην εκπομπή «προσφέρω»
Η νέα εκπομπή του Πρώτου Προγράμματος, που μεταδίδεται κάθε Σάββατο στις 15:00, ήρθε για να δώσει βήμα σε εθελοντικές πρωτοβουλίες
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ νέα εκπομπή του Πρώτου Προγράμματος, που μεταδίδεται κάθε Σάββατο στις 15:00, ήρθε για να δώσει βήμα σε εθελοντικές πρωτοβουλίες
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΚεντρικός άξονας της δράσης της The Nielsen Company είναι να υποστηρίξει την πιο ευάλωτη κοινωνικά ομάδα, τα παιδιά που βρίσκονται σε ανάγκη
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΓια ακόμα μία χρονιά ήταν πιστή στο ραντεβού της με την εθελοντική αναδάσωση στον Υμηττό
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑYποστήριξε μεμονωμένα το έργο και των εννέα Σωματείων & Οργανισμών που βρίσκονται στην Ένωση «Μαζί για το Παιδί»
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑAνακοινώθηκε η συνεργασία του ΔΕΣΜΟΥ με τη κορυφαία τενίστρια
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜία καινοτόμος προσέγγιση από το Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο για την απόκτηση διαπολιτισμικών δεξιοτήτων για ημεδαπούς και ξένους φοιτητές με επίκεντρο τους ίδιους και τις ανάγκες τους. ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Το βραβευμένο πρόγραμμα εταιρικής υπευθυνότητας της κορυφαίας GameTech εταιρείας στην Ελλάδα, “Μικροί Ήρωες μαθαίνουν” by Stoiximan, διανύει τον τρίτο κύκλο ζωής του.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ«Το Χαμόγελο του Παιδιού» συνεχίζει σταθερά το έργο του, κι ενόψει των Χριστουγέννων, καλεί όλους να στηρίξουν την πρωτοβουλία αυτή
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΓια δεύτερη χρονιά, η πρωτοβουλία «Ανοιχτά Φτερά» του Ομίλου Novartis, στηρίζει την εκπαίδευση των νέων στα ψηφιακά μέσα, μέσω του προγράμματος «Digital Skills».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑTο τουρνουά μπάσκετ της καμπάνιας ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης γύρω από τον Σακχαρώδη Διαβήτη
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑH εταιρεία αναλαμβάνει δράση (#ACT) με ιδέες, συμβουλές και προτάσεις αφιερωμένες στα δυο πιο σημαντικά σπίτια της ζωής μας: το σώμα μας και τον πλανήτη μας
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜέσω της μοναδικής LG OLED TV για την ειδική διαδραστική εφαρμογή, η εταιρεία συμβάλει στην ενίσχυση του οργανισμού
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory