Παρουσιάστηκε στο υπ. Παιδείας η καμπάνια «302010 - Δώσε μου το δικαίωμα να χαμογελάσω»
Μια ξεχωριστή εκδήλωση με πρωταγωνιστές τα ίδια τα παιδιά που μάχονται ως εθελοντές της Ομάδας Δικαιωμάτων του Παιδιού.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜια ξεχωριστή εκδήλωση με πρωταγωνιστές τα ίδια τα παιδιά που μάχονται ως εθελοντές της Ομάδας Δικαιωμάτων του Παιδιού.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑH Τελετή Απονομής της 8ης διοργάνωσης Αριστείων Εταιρικής Υπευθυνότητας του ΣΔΕ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ πρωτοποριακή διαδραστική εφαρμογή “social swipe’’ θα ενημερώνει για το έργο του Οργανσμού
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΧάρη στη μεγάλη συμμετοχή των δρομέων του 37ου Αυθεντικού Μαραθωνίου της Αθήνας, για κάθε βήμα που πραγματοποίησαν σε συγκεκριμένα σημεία πάνω στην μπλε γραμμή, από την αφετηρία μέχρι τον τερματισμό, η Υγείας Παυλίδη θα προσφέρει και μία σοκολάτα σε συνανθρώπους μας που έχουν ανάγκη.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜια πρωτοποριακή καμπάνια εταιρικής κοινωνικής ευθύνης εγκαινιάζει η Lidl Ελλάς.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑH INTERAMERICAN ανακοινώνει ότι δεσμεύθηκε πρόσφατα με την υπογραφή σχετικού Μνημονίου για την περαιτέρω υποστήριξη του Δικτύου για τα Δικαιώματα του Παιδιού.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο πρόγραμμα “Global Cyber Day” πραγματοποιήθηκε τον Οκτώβριο στο πλαίσιο του Διεθνούς Μήνα Ευαισθητοποίησης για την Ασφάλεια στον Κυβερνοχώρο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜέσα από αυτήν τη δράση, η ΧΗΤΟΣ Α.Β.Ε.Ε. και το Φυσικό Μεταλλικό Νερό ΖΑΓΟΡΙ στοχεύουν στην παρότρυνση των παιδιών για συμμετοχή στη διαδικασία της ανακύκλωσης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε στόχο έναν Μαραθώνιο Χωρίς Απορρίμματα, όλοι μαζί συλλέξαμε 13,5 τόνους ανακυκλώσιμων απορριμμάτων.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜία φιλόδοξη πρωτοβουλία, που ξεκίνησε από την ΑΒ Βασιλόπουλος και το WWF Ελλάς με στόχο τη διάθεση υπεύθυνων ψαρικών στους καταναλωτές, συμβάλλει στην προστασία των θαλασσών και εξασφαλίζει ψάρια και για το μέλλον
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ πρωτοβουλία αυτή έχει στόχο να βοηθήσει, μέσω της τεχνολογίας, ανθρώπους με αναπηρίες
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ PLAYMOBIL Hellas, αναγνωρίζοντας την ιδιαίτερη θέση που κατέχει ο νονός και η νονά στην οικογενειακή παράδοση του τόπου μας, δημιούργησε τις νέες φιγούρες για να υπογραμμίσει την αξία και τη συνεισφορά τους στα παιδιά σε ολόκληρη τη ζωή τους
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory