Lidl Ελλάς: Το ντοκιμαντέρ «SUP Free hackathon» στο επίσημο κανάλι της στο YouTube
Υπό την αιγίδα του Υπουργείου Περιβάλλοντος και Ενέργειας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Υπό την αιγίδα του Υπουργείου Περιβάλλοντος και Ενέργειας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Σε συνεργασία με την Κωτσόβολος
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Παρουσιάζει την πρώτη καμπάνια ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης της κοινωνίας αναφορικά με την αξία και τη σημαντικότητα των 17 Στόχων Βιώσιμης Ανάπτυξης που έχει θεσπίσει ο Ο.Η.Ε. έως το 2030.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η ομάδα εθελοντών της Κωτσόβολος συγκέντρωσε σχολικά είδη, τρόφιμα και είδη προσωπικής φροντίδας και υγιεινής για τις οικογένειες που στηρίζονται από την «Κιβωτό του Κόσμου».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Από την Βυζαντινή Κρήτη στο σήμερα και στον Μίκη Θεοδωράκη - Μία συναυλία του Πανελληνίου Συλλόγου Παραπληγικών, στο πλαίσιο της ευαισθητοποίησης του κοινού για την Παγκόσμια Ημέρα Κάκωσης Νωτιαίου Μυελού
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Με τη συμμετοχή τους σε Φιλανθρωπική Λαχειοφόρο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ξεκίνησαν οι αιτήσεις συμμετοχής για φέτος
Η ξεχωριστή δράση Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης της Πλαίσιο Computers, μέσω της οποίας η εταιρεία προσέφερε περισσότερα από 35.000 σχολικά είδη στους 3.089 μαθητές που φοιτούν στα σχολεία των πυρόπληκτων περιοχών της Βόρειας Εύβοιας ολοκληρώθηκε με μία ιδιαίτερη επίσκεψη.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Παρουσίασε σε διαδικτυακή εκδήλωση τη στρατηγική και το έργο της.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Με θέμα: «Είμαστε Υγιείς και Ασφαλείς με τη Βιώσιμη Κινητικότητα»
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Οι νικητές του 11ο κύκλου του και τα αποτελέσματα του έργου τους.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Συμβάλει στην ανάπτυξη ψηφιακών δεξιοτήτων και στη δημιουργία του υπεύθυνου ψηφιακά πολίτη του αύριο
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory