Ο ΣΔΕ ξανά κοντά στη «σχεδία» και τους ανθρώπους της
Αγορά 150 τετράμηνων «Συνδρομών αλληλεγγύης» για τα μέλη του
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Αγορά 150 τετράμηνων «Συνδρομών αλληλεγγύης» για τα μέλη του
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Δίπλα σε ηλικιωμένους, μοναχικούς και Δομές φιλοξενίας παιδιών
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Σε ΜΜΕ και Social Media με την συμμετοχή διάσημων προσωπικοτήτων απο διάφορους χώρους
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Στηρίζει τις δράσεις της ΜΚΟ «Γιατροί του Κόσμου» αλλά και της Ένωσης «Μαζί για το Παιδί» που σχετίζονται με τον ιό.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Επμελήθηκε video για την δωρεά ύψους 1 εκατ. ευρώ της εταιρείας
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Συμβάλλει στην ευαισθητοποίηση σχετικά με τα μέτρα προφύλαξης από τον κορωνοϊο και την επιβράδυνση της διάδοσής του
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Eνημερώνει για τις υπηρεσίες που παρέχει με σκοπό την αντιμετώπιση των επιπτώσεων από τη λήψη και την εφαρμογή των νέων μέτρων.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Το CSR Hellas προκηρύσσει τον 5ο Φοιτητικό Διαγωνισμό “Νίκος Αναλυτής”, στοχεύοντας στην ευρύτερη διάδοση των αρχών και αξιών της Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ο ΟΠΑΠ στηρίζει ενεργά το σύστημα δημόσιας υγείας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Οι νοσοκομειακές κλίνες θα παραδοθούν εντός ολίγων ημερών στο Υπουργείο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Μείνε στο σπίτι κι αν πιστεύεις ότι θα πλήξεις, ο Ελληνικός Προσκοπισμός έχει πρόταση!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ενάντια στον κορονοϊό.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory