My market: «Πάμε Μπροστά – Δίνουμε Πίσω» και το 2019
Οι εργαζόμενοι των καταστημάτων στον Πύργο Ηλείας, έγιναν εθελοντές για μια ημέρα
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟι εργαζόμενοι των καταστημάτων στον Πύργο Ηλείας, έγιναν εθελοντές για μια ημέρα
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑTο έντυπο ΩΕΜΕΚ (Ωνάσειο Εθνικό Μεταμοσχευτικό Κέντρο) και ΩΚΚ (Ωνάσειο Καρδιοχειρουργικό Κέντρο), του Ιδρύματος Ωνάση, ψήφισαν οι άνθρωποι της PressiousArvanitdis ως τη «Pressious Εργασία της Χρονιάς»
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο Reload Greece ανακοίνωσε τις νικήτριες ομάδες του Young Entrepreneurs Programme
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Chief Marketing Communications Officer της Praxia Bank διαθέτει πολυετή πείρα στο marketing
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠρωταγωνιστεί ο ηθοποιός Γεράσιμος Γεννατάς και τα views ξεπέρασαν τις 100.000 στη σελίδα του στο Facebook
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο 1ο Business Run θα διεξαχθεί στo ΟΑΚΑ, την Κυριακή 12 Μαΐου 2019
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠροσκαλεί και φέτος, μικρούς και μεγάλους, να επισκεφτούν τα πασχαλινά bazaars που διοργανώνει και να στηρίξουν τα παιδιά που μεγαλώνουν στα 14 Σπίτια του.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε προσέλευση κοινού που ξεπέρασε κάθε προσδοκία, ολοκληρώθηκε η εθελοντική δράση αιμοδοσίας «Bleed For The Throne»
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ«Το Χαμόγελο του Παιδιού» ενόψει του Πάσχα κινητοποιεί για μία ακόμα φορά πολίτες και φορείς
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε μεγάλη επιτυχία πραγματοποιήθηκε η ετήσια Γενική Συνέλευση
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΕγκαινίασε τον 2ο χρόνο υλοποίησης του Προγράμματος Εκπαίδευσης νέων και ενηλίκων γύρω από ζητήματα που αφορούν στην Ανακύκλωση και το Περιβάλλον
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΒασική αρχή για «Το Χαμόγελο του Παιδιού» είναι ότι όλα τα παιδιά σε ανάγκη πρέπει να λαμβάνουν βοήθεια
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory