Ολυμπιακός και Παναθηναϊκός στηρίζουν την εθελοντική αιμοδοσία της Nova
Συνεχίζεται η εθελοντική αιμοδοσία "Bleed for The Throne" που διοργανώνει η Nova
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣυνεχίζεται η εθελοντική αιμοδοσία "Bleed for The Throne" που διοργανώνει η Nova
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΕνισχύει περαιτέρω τη δυναμική του παρουσία στον τομέα της Εταιρικής Κοινωνικής Υπευθυνότητας
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο ΔΙΟΣ φυσικό μεταλλικό νερό ήταν ο Master Χορηγός του μεγαλύτερου Πανελλήνιου Διαγωνισμού Εκπαιδευτικής Ρομποτικής, Έρευνας & Καινοτομίας First Lego League Greece
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Always ξεκινά την εκστρατεία #MinEisaiApousa για να εξασφαλίσει ότι η έλλειψη προστασίας κατά τη περίοδο δεν θα εμποδίσει την μάθηση και την αυτοπεποίθηση των κοριτσιών
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣυστήθηκε η Οργανωτική Επιτροπή της φετινής 8ης διοργάνωσης
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο «Bleed For The Throne» αποτελεί τη μεγαλύτερη, διεθνούς εμβέλειας, εθελοντική δράση αιμοδοσίας
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΉδη βρίσκεται σε εξέλιξη η διαδικασία αξιολόγησης των εταιρειών που υπέβαλαν αιτήσεις συμμετοχής
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΕδώ και ένα χρόνο απέσυρε οριστικά τις πλαστικές σακούλες μίας χρήσης 4 λεπτών
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠανελλήνια Ημέρα κατά της σχολικής βίας και «Το Χαμόγελο του Παιδιού» δίνει και πάλι τον πρώτο λόγο στα παιδιά.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ ομάδα των αθλητών και αθλητριών που υποστηρίζει στους Ολυμπιακούς Αγώνες του 2020 στο Τόκιο
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤην αξία της διαφορετικότητας και της κουλτούρας ενσωμάτωσης «γιόρτασε» η KPMG
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜία έκθεση τέχνης και επιστήμης, που αποκαλύπτει τη «διάχυτη» νοημοσύνη του κόσμου των φυτών
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory