Βιώσιμη ανάπτυξη: Η L'Oréal επιδιώκει το μετασχηματισμό της
Λίγο μετά την Ημέρα της Γης, η L'Oréal δημοσιεύει την Έκθεση Προόδου 2018 του προγράμματος βιωσιμότητάς της, Sharing Beauty with All
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΛίγο μετά την Ημέρα της Γης, η L'Oréal δημοσιεύει την Έκθεση Προόδου 2018 του προγράμματος βιωσιμότητάς της, Sharing Beauty with All
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Nova συνεχίζει να στηρίζει επικοινωνιακά, αλλά και να λαμβάνει μέρος σε διοργανώσεις που διεξάγονται στη χώρα μας υπό την καθοδήγηση του Captain της Περικλή Ιακωβάκη
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΘα διαθέσει για μία εβδομάδα τα καθαρά έσοδα από τις πωλήσεις του νέου χυμού πορτοκάλι στην Εστία Κοριτσιού «Φιλοθέη η Αθηναία»
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠραγματοποίησε μία ξεχωριστή γιορτή στο Παιδικό Μουσείο της Αθήνας, αφιερωμένη στη μητέρα
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτο πλαίσιο του προγράμματος «Η Μεγάλη Στιγμή για την Παιδεία» που έχει καθιερώσει από το 2003 η Eurobank
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑH Ελληνική Δερματολογική και Αφροδισιολογική Εταιρεία και η διαφημιστική Day6 ευαισθητοποιούν τον κόσμο για την ανάγκη τακτικού ελέγχου των ελιών στο σώμα μας
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑAναδείχθηκε ως μια από τις δέκα μεγάλες επιχειρήσεις (με περισσότερους από 251 εργαζομένους) με το καλύτερο εργασιακό περιβάλλον
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΕνίσχυσε την αγορά εξοπλισμού στο νέο Κέντρο Μαθησιακής και Παιδαγωγικής Υποστήριξης των Παιδικών Χωριών SOS
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΓια την ανακατασκευή και την προμήθεια εξοπλισμού ενός νέου σπιτιού φιλοξενίας για τα νήπια της «Κιβωτού του Κόσμου»
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑH καμπάνια που αναδεικνύει το πώς μικρές αλλαγές στο σπίτι μπορούν να έχουν θετικές επιπτώσεις στο περιβάλλον
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΈνα εξαιρετικά ενδιαφέρον σεμινάριο / workshop για επαγγελματίες, στελέχη επιχειρήσεων, αλλά και όσους ενδιαφέρονται για θέματα αυτογνωσίας και προσωπικής ανάπτυξης
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑTο πρόγραμμα στήριξης χιλιάδων οικογενειών επεκτείνεται σταδιακά σε όλη την Ελλάδα
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory