Η ΜΚΟ «The HOME Project» στην εκπομπή "Προσφέρω"
Η εκπομπή φιλοξενεί την γενική διευθύντρια της μη κερδοσκοπικής οργάνωσης, Σοφία Κουβελάκη
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η εκπομπή φιλοξενεί την γενική διευθύντρια της μη κερδοσκοπικής οργάνωσης, Σοφία Κουβελάκη
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Βασισμένη στην πλατφόρμα επικοινωνίας Σεβασμός.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Με τη δική σας συνεισφορά «Το Χαμόγελο του Παιδιού» θα ανοίξει μια στοργική αγκαλιά για κάθε εγκαταλελειμμένο μωρό
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Με απόλυτη επιτυχία ολοκληρώθηκε το Τhe Lidl Skills Trap, το πρωτότυπο βιωματικό διαδραστικό παιχνίδι απόδρασης της Lidl Ελλάς, που δεν έκρυβε παγίδες, αλλά το κλειδί για μία επιτυχημένη καριέρα!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Φιλοξενεί στα γραφεία της συναντήσεις εργασίας του Σ.Κ.Ε.Π.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Το μήνα Δεκέμβριο η δράση προληπτικής Ιατρικής/Οδοντιατρικής «ΙΠΠΟΚΡΑΤΗΣ» του Οργανισμού «Το Χαμόγελο του Παιδιού» επισκέφτηκε περιοχές των Δήμων Λευκάδας, Δραπετσώνας-Κερατσίνι και Πύργου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
H ΙΚΕΑ, πιστή στην περιβαλλοντική της στρατηγική, καταργεί τα πλαστικά μιας χρήσης, τόσο από τις συλλογές της όσο και από τα Εστιατόρια ΙΚΕΑ, τα ΙΚΕΑ Café και τα IKEA Bistro εντός των καταστημάτων.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Συγκεκριμένα των πληγεισών περιοχών, ήτοι του Μαραθώνα, της Ραφήνας και της Μάνδρας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Πάνω από 3 500 μαθητές εκτιμάται ότι θα ενημερωθούν για την κατασπατάληση φαγητού.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Tο Σάββατο 11 Ιανουαρίου 2020 και ώρα 15:00
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Επισκέφθηκε τους φορείς τα φετινά Χριστούγεννα και δώρισε καινούργιο ρουχισμό και υποδήματα Tommy Hilfiger & Tommy Jeans στα παιδιά που φιλοξενούνται σε αυτούς
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η νέα εκπομπή του Πρώτου Προγράμματος, που μεταδίδεται κάθε Σάββατο στις 15:00, ήρθε για να δώσει βήμα σε εθελοντικές πρωτοβουλίες και φορείς που με τη δράση τους προσφέρουν στην κοινωνία.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory