ΖeniΘ: Στηρίζει τα δημοτικά ιατρεία Θεσσαλονίκης και το δίκτυο ΑμεΑ Αινείας
Η ZeniΘ συνεχίζει να στηρίζει την πόλη της Θεσσαλονίκης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η ZeniΘ συνεχίζει να στηρίζει την πόλη της Θεσσαλονίκης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η KPMG προχώρησε σε έκτακτη δωρεά προκειμένου να πραγματοποιηθούν αγορές προμηθειών καθώς και έργα επισκευής και συντήρησης για την τοποθέτηση οργάνων παιδικής χαράς.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Με μεγάλη χαρά και ενθουσιασμό ξεκίνησαν οι προπονήσεις της ομάδας “LG Αθλητές του Αύριο” στις εγκαταστάσεις της Ακαδημίας Eurohoops στην Αθήνα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
H καρδιά των Χριστουγέννων χτυπά μέχρι και τις 31 Δεκεμβρίου 2018 στα Ευχοστολίδια του ΟΠΑΠ, που χαρίζουν χαμόγελα σε χιλιάδες παιδιά.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Το ΙΕΛΚΑ πραγματοποιεί σε συνεργασία με 9 αλυσίδες σουπερμάρκετ-λιανεμπορίου ενημερωτική καμπάνια για τις αλλαγές στη νομοθεσία για τη μείωση της χρήσης πλαστικής σακούλας
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Όπως κάθε χρόνο οι μαθητές του Pierce – Αμερικανικού Κολλεγίου Ελλάδος «ντύνουν» με περίσσια αγάπη και μεράκι το Bazaar και την Χριστουγεννιάτικη Γιορτή τους.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η Νέα Γενιά Ζηρίδη, διοργανώνει και φέτος το φιλανθρωπικό Χριστουγεννιάτικο Bazaar, με σκοπό την ενίσχυση του θεσμού των υποτροφιών.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η Media Strom παραχωρεί τα καινοτόμα προϊόντα της προκειμένου να υποστηρίξει τον καθιερωμένο πλέον θεσμό “Sleep Over”.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Πραγματοποιήθηκε συνάντηση με αντικείμενο συζήτησης την διαμόρφωση Εθνικής Στρατηγικής για την Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
H ΑΒ Βασιλόπουλος πραγματοποίησε τα εγκαίνια του πρωτοποριακού εκθέματος «Το ΑΒητάρι της δια-
τροφής», στο Παιδικό Μουσείο της Αθήνας.
Ολοκληρώθηκε με μεγάλη επιτυχία η πέμπτη δράση αστικής παρέμβασης των My market, στο πλαίσιο του προγράμματος εταιρικής υπευθυνότητας «Πάμε Μπροστά – Δίνουμε Πίσω».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ο ΑΝΤ1, μέσω της πρωτοβουλίας Κοινωνικής Υπευθυνότητας, «Κάνε την αγάπη, πράξη», συμβάλλει με έμπρακτο τρόπο στη βελτίωση της ποιότητας της ζωής των παιδιών και των οικογενειών τους
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory