ΔΕΗ & WE4ALL: Ολοκληρώθηκε το εκπαιδευτικό πρόγραμμα “Green Future”
Συμμετοχή 525 μαθητών σε εκπαιδευτικές δράσεις και δενδροφυτεύσεις σε περιοχές που επλήγησαν από φυσικές καταστροφές.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Συμμετοχή 525 μαθητών σε εκπαιδευτικές δράσεις και δενδροφυτεύσεις σε περιοχές που επλήγησαν από φυσικές καταστροφές.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ενισχύει τις προσπάθειές της για το περιβάλλον, τους ανθρώπους και την κοινωνία, πάντα με υπεύθυνο και βιώσιμο τρόπο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Πραγματοποιώντας 25 ευχές παιδιών με σοβαρές ασθένειες.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Πρώτη πρωτοβουλία της Novibet στον τομέα της υγείας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ο εθελοντισμός είναι ένα αναπόσπαστο κομμάτι της κουλτούρας της Vodafone.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Με τη συλλογή σχεδόν 6 τόνων απορριμμάτων, η εταιρεία ενίσχυσε τη δέσμευσή της στη βιωσιμότητα μειώνοντας το περιβαλλοντικό της αποτύπωμα, επεκτείνοντας το πρόγραμμα και στις περιοχές όπου διαθέτει κέντρα logistics.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Από το Ελληνο-Αμερικανικό Εμπορικό Επιμελητήριο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Σύμφωνα με τα πρότυπα GRI Standards 2021, τον Οδηγό Δημοσιοποίησης Πληροφοριών Athex ESG (2024) του Χρηματιστηρίου Αθηνών, καθώς και τα Ευρωπαϊκά πρότυπα αναφοράς βιωσιμότητας ESRS (European sustainability reporting standards).
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Για την προστασία της άγριας ζωής και της βιοποικιλότητας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η παρουσίαση πραγματοποιήθηκε στο Πλωτό Μουσείο Νεράιδα, το οποίο φιλοξενείται στη Μαρίνα Φλοίσβου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Το πρόγραμμα διοργανώνεται από το Ecocity.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Με τον τίτλο «Pale Blue Dot».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory