Τράπεζα Πειραιώς: Στο πλευρό της ΕΛΕΠΑΠ και των Παιδικών Χωριών SOS
Αντί εταιρικού δώρου στους πελάτες και τους συνεργάτες της η Τράπεζα συμβάλλει στο έργο των δύο φορέων
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑντί εταιρικού δώρου στους πελάτες και τους συνεργάτες της η Τράπεζα συμβάλλει στο έργο των δύο φορέων
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΌλα τα plaisiokids πήραν ένα παιχνίδι δώρο έκπληξη και χάρισαν πολλά χαμόγελα στο τέλος αυτής της ημέρας
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε την υποστήριξη της WΟMEN ACT
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΔωρεά ύψους 40.000 ευρώ στην Ένωση “Μαζί για το Παιδί”
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ εταιρεία θα διαθέσει μέρος των εσόδων των πωλήσεων προϊόντων Βιτάμ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΘα προσφέρει την ενέργεια της σε αυτό το μοναδικό διήμερο γεμάτο μπάσκετ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜέσω της συμμετοχής στην λαχειοφόρο αγορά
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΚάθε Christmas Box περιλαμβάνει βασικά τρόφιμα υψηλής διατροφικής αξίας και ποιότητας
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜόλις δύο μήνες μετά την κυκλοφορία του στα ΑΒ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑH εταιρεία επαναβεβαίωσε τη θέση της στις ετήσιες ανασκοπήσεις της σειράς δεικτών FTSE4Good και των δεικτών Euronext Vigeo-Eiris σε παγκόσμιο, ευρωπαϊκό και επίπεδο Ευρωζώνης
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ πιστοποίηση βασίζεται κατά κύριο λόγο στην άμεση, ανώνυμη και εμπιστευτική αξιολόγηση
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑOι δραστηριότητες της εταιρείας καθοδηγούνται από τη μακροπρόθεσμη εταιρική φιλοσοφία «Kyosei»
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory