Η Vodafone και το WWF ανακοινώνουν παγκόσμια συνεργασία
Το νέο πρόγραμμα «ένα εκατομμύριο τηλεφωνικές συσκευές για τον πλανήτη» ξεκίνησε για την υποστήριξη της κυκλικής οικονομίας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο νέο πρόγραμμα «ένα εκατομμύριο τηλεφωνικές συσκευές για τον πλανήτη» ξεκίνησε για την υποστήριξη της κυκλικής οικονομίας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑH εκδήλωση είχε θέμα "Food Waste Management: Challenges & Opportunities"
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟι εργαζόμενοι της εταιρείας μαγείρεψαν πάνω από 200 μερίδες φαγητό
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε θέμα Food Waste Management: Challenges & Opportunities.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑMέσω του προγράμματος αυτού, η ΙΚΕΑ προσφέρει τη στήριξή της σε Δημοτικούς βρεφονηπιακούς και παιδικούς σταθμούς ανά την Ελλάδα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤώρα τα παιδιά μπορούν να ανακαλύψουν μερικά από τα πιο θαυμαστά μέρη του πλανήτη μέσα από τη νέα σειρά προϊόντων PLAYMOBIL Wiltopia
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ χορηγία αυτή αποτελεί μέρος της ευρύτερης συνεργασίας της με τον ΣΕΓΑΣ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ δωρεά πραγματοποιήθηκε μετά την ολοκλήρωση των γυρισμάτων που έγιναν στις εγκαταστάσεις του Ιδρύματος
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑO Οργανισμός βρίσκεται στην πρώτη θέση, και με ποσοστό 94%, αναγνωρισιμότητας, μεταξύ των ΜΚΟ της χώρας μας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ συμμετοχή στον μαραθώνιο αποτελεί για τους ανθρώπους της PressiousArvanitidis έναν θεσμό και καθώς κάθε χρόνο προετοιμάζονται και προπονούνται.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ καινούργια ιστοσελίδα της ΚΑΕ Προμηθέας φιλοξενεί το ιατρικό blog της Affidea “Health stories”
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ ημερίδα θα διεξαχθεί στο INNOVATHENS Technopolis City of Athens.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory