
ΕΕ: Προστασία των καταναλωτών από παραπλανητικούς περιβαλλοντικούς ισχυρισμούς
Προώθηση βιώσιμων επιλογών και εξάλειψη της προβολής ψευδοοικολογικής ταυτότητας
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠροώθηση βιώσιμων επιλογών και εξάλειψη της προβολής ψευδοοικολογικής ταυτότητας
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑArla και Vodafone έγιναν #partoftheplan
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣε 10 ελληνικά νησιά
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε αφορμή τον μήνα ευαισθητοποίησης
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣε συνεργασία με την Οργάνωση Γη
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠραγματοποίησαν επισκέψεις σε σχολεία και σε δομές φιλοξενίας στις 15,16 & 17 Μαρτίου
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣυνολικά στάλθηκαν 65 φορτηγά βάρους 3,5 τόνων έκαστος
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣυγκεντρώνουν υπογραφές για ένα ασφαλές διαδίκτυο για τα παιδιά
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤης Ευρωπαϊκής Επιτροπής
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΔημιούργησε ένα πράσινο roadtrip αποτυπώνοντας ένα μέρος αυτών των προγραμμάτων αειφορίας
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜια έμπρακτη δέσμευση και μια μεγάλη επένδυση για το αύριο των παιδιών σε συνεργασία με τη We4all
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ παλαίμαχος αθλητής στην SIXT βρήκε έναν επιπλέον αξιόπιστο «συμπαίχτη» για να συνεχίσει να δίνει αγώνες εκτός γηπέδων
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory