Euro RSCG: Νέος global executive creative director
Κίνηση ενίσχυσης της παγκόσμιας creative ομάδας της με την πρόσληψη του Creative Partner της Ogilvy & Mather, Alasdair Graham, προχώρησε η Euro RSCG.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΚίνηση ενίσχυσης της παγκόσμιας creative ομάδας της με την πρόσληψη του Creative Partner της Ogilvy & Mather, Alasdair Graham, προχώρησε η Euro RSCG.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣε υπογραφή συμφωνίας προχώρησαν Unilever και ΕΒΓΑ, βάσει της οποίας η Unilever αποκτά τις μάρκες παγωτού της ΕΒΓΑ, καθώς επίσης και το δίκτυο διανομής τους.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Vodafone ανακοίνωσε τους επιτυχόντες του πρωτοποριακού προγράμματος κοινωνικής συνεισφοράς «Vodafone World of Difference» που ξεκίνησε στην Ελλάδα τον περασμένο Σεπτέμβριο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Lacta, σε συνεργασία με το MTV, προβάλλουν το δεύτερο επεισόδιο του «Lacta Surprises» στο MTV και στο Facebook (www.facebook.com/Lacta).
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤην αποδοχή της πρότασης εξαγοράς 14,45 εκατ. λιρών που κατέθεσε ο όμιλος Publicis στην integrated εταιρεία Chemistry πρότειναν τα μέλη του διοικητικού συμβουλίου στους μετόχους της εταιρείας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ Όμιλος Fiat προχώρησε, κατά τη διάρκεια του 2010, στην πιστοποίηση κατά ISO 14001 όλων των ευρωπαϊκών εργοστασίων του.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΔιαγωνισμό για την αναδιάρθρωση και αναδιοργάνωση των γραφείων του στο εξωτερικό προκηρύσσει ο Κυπριακός Οργανισμός Τουρισμού, διαθέτοντας το ποσό των 100.000 ευρώ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ\"Κόκκινο\" άναψε η Κομισιόν στα σχέδια συγχώνευσης της Olympic Air με την Aegean Airlines, Καθώς απέρριψε την πρόταση των δυο εταιρειών. Τι δηλώνουν Aegean και MIG για το συγκεκριμένο θέμα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣε συζητήσεις με συμβούλους φέρεται να βρίσκεται, σύμφωνα με διεθνή δημοσιεύματα, η Novartis, σχετικά με την αναθεώρηση του παγκόσμιου λογαριασμού media.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο ποσό των 720.000 ευρώ δώρισαν Wind και Ράδιο Αρβύλα στην «Κιβωτό του Κόσμου», για την ενίσχυση του έργου δημιουργίας Κέντρου Μέριμνας & Στήριξης Μητέρας & Παιδιού.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤην αποκλειστική παγκόσμια συνεργασία τους ανακοίνωσαν σε επίσημη εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε στο Αννόβερο της Γερμανίας, η Pelikan και η Porsche Design.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ print καμπάνια που δημιούργησε η M&C Saatchi για λογαριασμό της Dixons με τίτλο «Sandals/Middle England/Piers», βραβεύτηκε σαν η παγκόσμια νικήτρια από την ετήσια έκδοση The Gunn Report 2010.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory