Fiat: Στηρίζει τα Juventus Soccer Schools
Η Fiat Group Automobiles Hellas αποτελεί έναν από τους υποστηρικτές των Juventus Soccer Schools στην Ελλάδα, που ξεκίνησαν από τα Εκπαιδευτήρια Κωστέα-Γείτονα στην Αθήνα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Fiat Group Automobiles Hellas αποτελεί έναν από τους υποστηρικτές των Juventus Soccer Schools στην Ελλάδα, που ξεκίνησαν από τα Εκπαιδευτήρια Κωστέα-Γείτονα στην Αθήνα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε την πρωτοποριακή εφαρμογή Augmented Reality υποδέχτηκε η Γερμανός τους επισκέπτες των εμπορικών κέντρων The Mall Αthens και Golden Hall την περίοδο των Χριστουγέννων.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤη χορηγική της συνεργασία με την ποδοσφαιρική διοργάνωση Euro 2012 της UEFA ανακοίνωσε η Orange, η οποία έφτασε στο μεγαλύτερο deal στην ιστορία της.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτις Carat, Vizeum και Initiative διατήρησε η Indesit το χειρισμό του πανευρωπαϊκού media λογαριασμού της.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε μια ακόμα σημαντική νέα συνεργασία ανοίγει την αυλαία για το έτος 2011 η Μύθος Ζυθοποιία, καθώς συμφώνησε να διαθέτει την εξαιρετικής ποιότητα μπύρα Schneider Weisse.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑH Emporiki Credicom μετονομάζεται σε Credicom Consumer Finance, ολοκληρώνοντας με αυτό τον τρόπο την ένταξή της στον όμιλο Crédit Agricole Consumer Finance.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Λίλυ Δημητρίου ανέλαβε καθήκοντα Marketing Communications της Tsantalis Wine & Spirits.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΛευκή Βίβλο για τον ελληνικό τουρισμό παρουσίασε ο ΣΕΤΕ με σημαντικές αναφορές στην στρατηγική marketing.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠρωτοφανείς αλλαγές αναμένονται στην καταναλωτική συμπεριφορά μέσα στην επόμενη δεκαετία, σύμφωνα με έρευνα της Deloitte.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ PR Activities Group σχεδίασε και υλοποίησε για λογαριασμό της Nortec το μοναδικό Road Show της Nintendo για τα 25 χρόνια του ήρωα Super Mario.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣε μια σειρά θεσμικών και άλλων αλλαγών προχωρά η διοίκηση της Δημόσιας Ραδιοτηλεόρασης με τους θεσμικούς εκπροσώπους του τομέα οπτικοακουστικής παραγωγής.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ Χρήστος Καλογεράκης, επιστρέφει στην αλυσίδα Public αναλαμβάνοντας καθήκοντα Commercial Director.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory