Επένδυση στη στρατηγική της επίθεσης!
Ο Νίκος Μαρκόπουλος, ιδιοκτήτης και Διευθύνων Σύμβουλος της Ν.Κ ΜΑΡΚΟΠΟΥΛΟΣ, μιλά για την πολύπλευρη δραστηριότητα του ομίλου, το 28 Black και το Elaion.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ο Νίκος Μαρκόπουλος, ιδιοκτήτης και Διευθύνων Σύμβουλος της Ν.Κ ΜΑΡΚΟΠΟΥΛΟΣ, μιλά για την πολύπλευρη δραστηριότητα του ομίλου, το 28 Black και το Elaion.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
\"Όχι στα ναρκωτικά\" είπε για άλλη μια χρονιά το ACS Athens, που διοργάνωσε την Κυριακή 19/2 το καθιερωμένο Celebrity Game μπάσκετ, με τη συμμετοχή σημαντικών προσωπικοτήτων.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Στην έκθεση HO.RE.CA. 2012 συμμετείχε ο καφές epsresso Dimello, με μια δυναμική και μοντέρνα παρουσία, που προσέλκυσε αρκετούς πελάτες!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Νέο συνεργαζόμενο μέλος της ΕΔΕΕ, στον τομέα Branding & Design, αποτελεί η εταιρεία Beetroot Design Group, η οποία διατηρεί σημαντικές συνεργασίες στο χώρο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Τη σύσταση της νέας, εξειδικευμένης digital & social media εταιρείας Avakon+, που προήλθε από την εξαγορά του πλειοψηφικού πακέτου της Avakon Media, ανακοίνωσε ο όμιλος Ι.Ν. Λεούσης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
O μεγάλος νικητής της διαδικασίας ανάδειξης του Ελληνικού Αυτοκινήτου της Χρονιάς 2012 ήταν το νέο Fiat Panda, στον θεσμό που διοργανώθηκε για 6η συνεχή χρονιά.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Με το άνοιγμα 36 νέων καταστημάτων, ολοκληρώθηκε το επενδυτικό πρόγραμμα του Ομίλου ΑΒ Βασιλόπουλος για το 2011, ενώ προβλέπεται περαιτέρω επέκταση μέσα στο τρέχον έτος.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Με τη δεύτερη σειρά μαθημάτων, που πραγματοποιήθηκε στη Μεσσηνία, συνεχίστηκε το εκπαιδευτικό πρόγραμμα του Navarino Environmental Observatory (NEO).
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η IPG Mediabrands λανσάρει στην ελληνική αγορά την Reprisemedia και ο επικεφαλής της, Γιώργος Μαρμαροκόπος παρουσιάζει τα χαρακτηριστικά της νέας εταιρείας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Στην προώθηση μίας πανευρωπαϊκής τηλεοπτικής και ψηφιακής marketing καμπάνιας, προχώρησε η Coke Zero, η οποία παρουσιάζει το strapline «taste the possibilities».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Προς την ολοκλήρωσή του οδεύει το The Band Project, το The Final Live του οποίου θα πραγματοποιηθεί στο ΚΥΤΤΑΡΟ Live και θα καλυφθεί, μεταξύ άλλων, και απο το MTV!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Σε ανανέωση της χορηγικής της συνεργασίας με το UEFA Champions League για άλλα τρία χρόνια, προχώρησε η MasterCard.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory