To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Επένδυση στη στρατηγική της επίθεσης!

Επένδυση στη στρατηγική της επίθεσης!

Συνέντευξη στον ΓΙΑΝΝΗ ΧΑΡΑΜΙΔΗ

Ο κ. Μαρκόπουλος αποκαλύπτει την καινοτομία που κρύβεται πίσω από το πιο νέο μέλος της εταιρείας -28 BLACK- και χαρακτηρίζει την προσπάθεια που καταβάλει στις διεθνείς αγορές μέσω του προϊόντος ELAION, ως κίνηση ανάδειξης του σημαντικότερου ελληνικού προϊόντος στη θέση που του αξίζει. Υπογραμμίζει τέλος πως -παρά το δυσχερές οικονομικό περιβάλλον- η στρατηγική της Ν.Κ ΜΑΡΚΟΠΟΥΛΟΣ δεν πρόκειται να μεταβληθεί στο ελάχιστο, ενώ η τακτική «αντίθετα στο ρεύμα» της εποχής, θα εντατικοποιηθεί εντός του 2012. Όπως χαρακτηριστικά σημειώνει «έχουμε επιλέξει συνειδητά να επενδύσουμε στη στρατηγική της επίθεσης. Η πορεία που έχουμε σχεδιάσει είναι αντίθετη από αυτή των πολλών επιχειρήσεων στην Ελλάδα που σταματούν την ανάπτυξη, σταματούν τις επενδύσεις, εμμένουν σε στόχους προηγούμενων ετών και στην εγχώρια αγορά».

Μιλήστε μας για τον όμιλο εταιρειών Ν.Κ Μαρκόπουλος. Ποιοι είναι οι βασικοί άξονες δραστηριοποίησης σας;

Ο όμιλος εταιρειών Ν.Κ Μαρκόπουλος δραστηριοποιείται σε αρκετούς τομείς. Οι κύριες δραστηριότητές μας είναι οι υπηρεσίες διανομής premium προϊόντων σε διάφορες αγορές όπως η αγορά ΙΤ, την οποία εκπροσωπεί η TALOS SOFTWARE & IT, η οποία έχει διαγράψει μία άκρως επιτυχημένη πορεία τα τελευταία τέσσερα έτη. Στη σημερινή δύσκολη συγκυρία δε, συνεχίζει και επενδύει δυναμικά σε πρωτοποριακά projects όπως η δημιουργία δικτύου καταστημάτων TECHBAR, μία καινοτόμο ιδέα η οποία στοχεύει στην άμεση εξυπηρέτηση του καταναλωτή προσφέροντας δωρεάν διάγνωση στον Η/Υ και θεραπεία ή επιδιόρθωση των βλαβών με την τεχνολογία των προϊόντων της ΤALOS. Μία άλλη αγορά στην οποία δραστηριοποιούμαστε πολύ δυναμικά είναι η παραγωγή, επεξεργασία, τυποποίηση και διανομή εξαιρετικού παρθένου ελαιολάδου τόσο στην ελληνική όσο και στην αλλοδαπή αγορά. Επίσης, σημαντική παρουσία έχουμε και στην κρύα αγορά του αναψυκτικού με ένα πρωτοποριακό προϊόν, το 28 BLACK. Τέλος, ο Όμιλος δραστηριοποιείται στην παροχή υπηρεσιών advertisement, marketing&management μέσω της Ni.C.O, μίας νέας και δυναμικής εταιρείας που προσφέρει υπηρεσίες υψηλής ποιότητας μέσω ενός έμπειρου και εξειδικευμένου προσωπικού και δικτύου συνεργατών.

Πρόσφατα, προχωρήσατε στην παρουσίαση του προϊόντος 28 BLACK στην ελληνική αγορά. Θα θέλαμε να μας μιλήσετε εκτενέστερα για το συγκεκριμένο προϊόν. Πώς σκοπεύετε να το προωθήσετε στην αγορά; Ποια τα βασικά πλεονεκτήματά του, έναντι του ανταγωνισμού;

Το 28 BLACK είναι το πρώτο premium αναψυκτικό που συνδυάζει κατά τον καλύτερο τρόπο τις ενεργειακές ιδιότητες των Açai Berries και Guarana. Τα συστατικά του είναι απολύτως φυσικά, κάτι που το κάνει μοναδικό. Δεν εμπεριέχει ταυρίνη, χρωστικές ουσίες και άλλα συντηρητικά και μπορεί να καταναλωθεί σε συνδυασμό με λευκά ποτά δημιουργώντας απολαυστικά cocktails. Επί της ουσίας μιλάμε για μία εντελώς καινούρια κατηγορία προϊόντος, η οποία συνδυάζει τα πλεονεκτήματα του ενεργειακού ποτού, του αναψυκτικού και του χυμού, όντας απόλυτα φυτικό. Το προϊόν ήδη έχει δικό του κοινό, το οποίο έγινε γνωστό στην ελληνική αγορά κυρίως εξαιτίας των πλεονεκτημάτων των ιδιοτήτων του όπως της φυσικής ενέργειας, της μοναδικής γεύσης, του ξεχωριστού χρώματος και του υπέροχου packaging. Βέβαια το προϊόν θα αρχίσει να γίνεται ευρέως γνωστό την περίοδο της Άνοιξης, όπου και παραδοσιακά αυξάνεται η δραστηριότητα στον χώρο του αναψυκτικού, κυρίως μέσω της προβολής του σε επιλεγμένα κέντρα διασκέδασης, μέσω της προβολής των social media στο ίντερνετ, αλλά κυρίως σε αυτό που βασίζεται η δυναμική του, στο worth of mouth που δημιουργεί στο κοινό η κατανάλωσή του από την πρώτη στιγμή. Τα πλεονεκτήματά του έναντι του ανταγωνισμού βρίσκονται στα συστατικά του. Λόγω του ότι πρόκειται για ένα απολύτως φυτικό προϊόν το οποίο δεν εμπεριέχει κανένα χημικό συστατικό, αλλά έχει τη δυνατότητα να δίνει αρκετά μεγάλη ενέργεια στον οργανισμό με φυσικό τρόπο, καθίσταται ένα προϊόν χωρίς άμεσο ανταγωνιστή στο χώρο των αναψυκτικών.

Πέρα από το 28 BLACK, ο όμιλος δραστηριοποιείται και στην παραγωγή και εμπορία του ελαιολάδου ELAION. Πότε ξεκίνησε η συγκεκριμένη δραστηριότητα και ποια είναι τα ποιοτικά χαρακτηριστικά του προϊόντος;

Το εγχείρημα ξεκίνησε ως προσωπικό στοίχημα, εξαιτίας της ασχολίας μου με πολλές χώρες του εξωτερικού, όπου διαπίστωσα ότι η ναυαρχίδα των ελληνικών προϊόντων δεν έχει ούτε την προβολή ούτε την εκτίμηση που της αρμόζει και αυτή δεν είναι άλλη από τη θέση της κορυφής. Ξεκινώντας μία μικρή προσπάθεια στην ιδιαίτερη πατρίδα μου, την Καλαμάτα Μεσσηνίας, δημιουργήσαμε ένα προϊόν απλό σε σύλληψη που, σε συνδυασμό με την εμπειρία μας στη διανομή, το μάρκετινγκ και την πολύ καλή φήμη σε διάφορες χώρες με τις οποίες συνεργαζόμαστε, καταφέραμε να το προωθήσουμε με εξαιρετική επιτυχία σε καινούργιες αγορές. Με απλά λόγια το απλό, γνωστό σε όλους τους Έλληνες, εξαιρετικά παρθένο ελαιόλαδο, που θεωρείται κορυφαίας ποιότητας και το οποίο εμείς απολαμβάνουμε είτε από φίλους είτε από γνωστούς με δική τους παραγωγή στους γνωστούς μας «τενεκέδες», καταφέραμε να το εξάγουμε και σε «κλειστές» μέχρι πρότινος αγορές. Το ελαιόλαδο ELAION ανήκει στην κατηγορία των extra παρθένων ελαιολάδων, δηλαδή στην υψηλότερη δυνατή ποιότητα που χαρακτηρίζεται από τέλεια γεύση και ιδιαίτερο άρωμα και παράλληλα η περιεκτικότητα του σε ελαϊκό οξύ, δηλαδή σε οξύτητα, δεν ξεπερνά το 0.5. Η ποικιλία της ελιάς που χρησιμοποιούμε είναι η «Κορωνέικη» η οποία συναντάται στην περιοχή της Πελοποννήσου και συγκεκριμένα στον νομό Μεσσηνίας. Το γλυκό κλίμα της περιοχής σε συνδυασμό με το ιδανικό υψόμετρο και το γόνιμο έδαφος είναι απόλυτα κατάλληλο για την «Κορωνέικη ποικιλία» και την παραγωγή ενός εξαιρετικά παρθένου ελαιόλαδου.

Πού βρίσκονται οι μονάδες παρασκευής του ELAION; Έχετε λάβει πιστοποίηση; Ποιος ο ετήσιος παραγωγικός και εξαγωγικός σας όγκος; Απευθύνεστε μόνο σε καταναλωτές του εξωτερικού;

Οι μονάδες παρασκευής και τυποποίησης του ELAION βρίσκονται στη Μεσσηνία, στην περιοχή Διόδια. Οι εγκαταστάσεις, αλλά και οι διαδικασίες παραγωγής και εμφιάλωσης, πληρούν όλες τις σύγχρονες και αυστηρές προδιαγραφές και είναι πιστοποιημένες με ISO. Λαμβάνοντας για το προϊόν, όχι μόνο τα καλύτερα σχόλια, αλλά και ενδιαφέρον για συνεργασία στην Ελλάδα έχουμε δρομολογήσει και τη διανομή του στην εγχώρια αγορά από το Μάρτιο. Σε ελάχιστο διάστημα (τριών μηνών) διατέθηκαν ήδη στην αγορά της Ρωσίας περισσότεροι από δέκα τόνοι και η ζήτηση για το 2012 υπολογίζεται περίπου σε εκατό τόνους. Στις χώρες της Μέσης Ανατολής θα διατεθούν περίπου πενήντα τόνοι και έπεται συνέχεια σε χώρες της Κεντρικής Ευρώπης, των Ηνωμένων Πολιτειών, καθώς και της Κίνας.

Μιλήστε μας για τα μεσοπρόθεσμα αλλά και βραχυπρόθεσμα σχέδια του ομίλου.

Έχουμε επιλέξει συνειδητά να επενδύσουμε στη στρατηγική της επίθεσης. Η πορεία που έχουμε σχεδιάσει είναι αντίθετη από αυτή των πολλών επιχειρήσεων στην Ελλάδα που σταματούν την ανάπτυξη, σταματάνε τις επενδύσεις, εμμένουν σε στόχους προηγούμενων ετών και στην εγχώρια αγορά. Αντιλαμβανόμενοι τη δυσκολία της ελληνικής οικονομίας και του «αφιλόξενου» περιβάλλοντος για τις επιχειρήσεις, προσπαθούμε να αναπτυχθούμε και να δραστηριοποιηθούμε σε άλλες αγορές, κρατώντας όμως τη βάση και την κύρια επένδυση στη χώρα μας.


Who is who

Ο κ. Νίκος Μαρκόπουλος κατέχει τη θέση του CEO του ομίλου εταιρειών Ν.Κ Μαρκόπουλος από το 2010. Το 2007 έχει προηγηθεί η ίδρυση της εταιρείας Talos Εφαρμογές Συστημάτων Πληροφορικής, στην οποία κατέχει τη θέση του Διευθύνοντος Συμβούλου από το 2009. Παράλληλα, από το 2009 ο κ. Μαρκόπουλος αποτελεί εκλεγμένο μέλος της διοικούσας επιτροπής της BSA στην Ελλάδα. Είναι απόφοιτος του Αμερικανικού κολεγίου Ελλάδος και είναι κάτοχος Bachelor of Science in Business Administration και Major in Marketing Communication & Marketing Management.