Sprider Stores: Το βάρος στα social media
Τα Sprider Stores συνεργάζονται με τo P.I.G. της αία* relate και... κόβουν πρώτοι το νήμα των Social Media σε Foursquare, facebook, twitter και Youtube.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Τα Sprider Stores συνεργάζονται με τo P.I.G. της αία* relate και... κόβουν πρώτοι το νήμα των Social Media σε Foursquare, facebook, twitter και Youtube.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Πτώση που έφτασε στο 4% το 2009 και αυξήθηκε ακόμα περισσότερο το 2010, παρουσίασαν οι συνολικές λιανικές πωλήσεις των καταστημάτων καλλυντικών, με βάση τη μελέτη που εκπόνησε η ICAP Group.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Εγκαινιάζεται στις 2 Ιουνίου το McArthurGlen Designer Outlet Athens στα Σπάτα, το νέο εκπτωτικό χωριό της McArthurGlen Group που ανέπτυξε σε συνεργασία με την Bluehouse Development.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Τις προηγούμενες προβλέψεις της, που ανέφεραν βελτίωση της παγκόσμιας διαφημιστικής δαπάνης κατά 4,6%, φρόντισε να ανανεώσει και να… υποβαθμίσει η ZenithOptimedia.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Δύο νέα, σημαντικά μέλη, υποδέχτηκε στο δίκτυό του το πρόγραμμα της Post Bank Green Institute, Athens Green 360. Ο λόγος για τις εταιρείες Wind Ελλάς και Sanofi-Aventis.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Στα μυστικά της ιντερνετικής τηλεόρασης εντρυφούν όλο και περισσότερο τα στελέχη των τηλεοπτικών καναλιών και προσπαθούν να πείσουν διαφημιστές και διαφημιζόμενους να επενδύσουν σε αυτόν το νέο κόσμο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Τον μοντέρνο και αποτελεσματικό τρόπο προσέγγισης του καταναλωτή, αποτελούν τα showtrucks, που λανσάρει η smart moving media και κερδίζουν διαρκώς έδαφος.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Το brand esti, που δημιούργησε η Red Design Consultants για τον Όμιλο Υφαντής, διευρύνει την παρουσία του στις διεθνείς αγορές.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Τα Χρυσά Αυγά μπαίνουν στην εποχή των «Enriched Media», με τη χρήση της εφαρμογής CLIC2C στις πασχαλινές συσκευασίες τους.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ο νέος πρόεδρος του ECR Hellas για το λιανεμπόριο, Αριστοτέλης Παντελιάδης, μιλά για την εικόνα της αγοράς και τις μικρές ιδέες που φέρνουν αποτελέσματα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ο νέος πρόεδρος της ελληνικής επιτροπής του ECR, από την πλευρά των προμηθευτών, Ανδρέας Ασλανίδης, μιλά για την αξία της συνεργασίας Βιομηχανίας-Λιανεμπορίου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Συνεστήθη το νέο διοικητικό συμβούλιο του Ελληνικού Συνδέσμου Βιομηχανιών Επώνυμων Προϊόντων μετά την πρόσφατη γενική του συνέλευση.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory