
Στην Wine Wonders το WSPC Sommelier Academy
Δημιουργικός σχεδιασμό του λογοτύπου και της συνολικής επικοινωνίας
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΔημιουργικός σχεδιασμό του λογοτύπου και της συνολικής επικοινωνίας
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟλοκληρώθηκε ο 3ος μαραθώνιος ανάπτυξης λύσεων και εφαρμογών “Social Hackathon” με νικήτρια ομάδα τη “Life Pulse”, ενώ για πρώτη φορά απονεμήθηκαν βραβεία σε όλους τους συμμετέχοντες για τις καινοτόμες ιδέες τους
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΚαλύπτοντας 1500 ώρες θεραπευτικών συνεδριών για παιδιά με αναπηρία
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Έκθεση συντάχθηκε σύμφωνα με τις απαιτήσεις των GRI Standards, του προτύπου υπευθυνότητας ΑΑ1000AP (2018) και έλαβε ανεξάρτητη εξωτερική διασφάλιση από την TÜV HELLAS
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ700 εκατ. δολάρια σε καταναλωτές και πολιτείες των ΗΠΑ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑναμένεται να διατεθούν 30.000 γεύματα σε άπορους πολίτες.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΈναντι 900 εκατομμυρίων δολαρίων
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΔεύτερη αποχώρηση σε λίγες μέρες
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε την ταινία Aquaman and the Lost Kingdom
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑTo Interactive Marketing Conference (IMC) 2024 θα πραγματοποιηθεί στις 5 Μάρτιου 2024, στο Ωδείο Αθηνών
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory