To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Ascential: Στην Omnicom ο digital commerce βραχίονας

Ascential: Στην Omnicom ο digital commerce βραχίονας
Οι μέτοχοι της Ascential ψήφισαν συντριπτικά υπέρ της πώλησης του Digital Commerce βραχίονά της στον Όμιλο Omnicom έναντι 900 εκατομμυρίων δολαρίων. Η ψηφοφορία καταμετρήθηκε κατά τη διάρκεια γενικής συνέλευσης της Ascential για την έγκριση δύο ψηφισμάτων: την πώληση της Digital Commerce επιχείρησης (κυρίως της Flywheel Digital) στην Omnicom και την πώληση της επιχείρησης σχεδιασμού προϊόντων της WGSN σε ένα ιδιωτικό μετοχικό κεφάλαιο.
Εγκρίθηκαν και οι δύο από το 98,6% των μετόχων με δικαίωμα ψήφου. Η Omnicom και η Ascential ανακοίνωσαν τη συμφωνία στις 30 Οκτωβρίου και δήλωσαν ότι αναμένεται να κλείσει το πρώτο τρίμηνο του 2024, με την επιφύλαξη της έγκρισης των μετόχων της Ascential, των ρυθμιστικών εγκρίσεων και των συνηθισμένων όρων κλεισίματος.
Στα τέλη της περασμένης εβδομάδας, η MediaPost ανέφερε ότι η Omnicom έκανε το βήμα της απόκτησης καθώς και της ασφάλισης αποζημίωσης που την προστατεύει από πιθανές υποχρεώσεις που σχετίζονται με τη συμφωνία. Η Flywheel Digital έχει αποτελέσει αντικείμενο διετούς ομοσπονδιακής αγωγής (κατόπιν έφεσης στο Fourth Circuit Court of Appeals) και αγωγής για κλοπή εμπορικών «μυστικών» από το Μέριλαντ (που παρέμεινε εν αναμονή της ομοσπονδιακής προσφυγής) από την Compass Marketing, η οποία ισχυρίζεται ότι τα στελέχη της Flywheel έκλεψαν τη βασική θεμελιώδη ψηφιακή τεχνολογία και τα εμπορικά μυστικά της εταιρείας.