WPP: 424 εκατ. λίρες για ετήσια μπόνους
Βλέπει αύξηση εσόδων 3% έως 5% το 2023
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΒλέπει αύξηση εσόδων 3% έως 5% το 2023
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών βράβευσε αεροπορικές εταιρείες που πέτυχαν την ταχύτερη ανάκαμψη το 2022
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτην κορυφή της βαθμολογίας σε ζητήματα Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων και Κοινότητας και Εργασιακών Κριτηρίων
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑNέο πεδίο δράσης της Τράπεζας στο πλαίσιο του προγράμματος EQUALL
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτην εκδήλωση συμμετείχαν με εισηγήσεις διακεκριμένοι επιστήμονες
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣύμφωνα με το Business Creative Report του Adforum
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΚέρδη και έσοδα ξεπέρασαν τις εκτιμήσεις στο τέταρτο τρίμηνο
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤου Πανεπιστημίου Πειραιώς
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠρώτος σταθμός το Μόναχο 21 Φεβρουαρίου και η Βιέννη 23 Φεβρουαρίου
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ Έλληνας ποδοσφαιριστής συμμετέχει στην “All Stars” ομάδα της πρωτοβουλίας κοινωνικής προσφοράς
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε τα Bridgestone οι διαιτητές δεν θα "γλιστράνε" ούτε στο βρεγμένο γήπεδο
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory