To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Η «Better With Pepsi» πιο βραβευμένη καμπάνια

Η «Better With Pepsi»  πιο βραβευμένη καμπάνια
Η πιο βραβευμένη διαφημιστική καμπάνια στον κόσμο το 2022 ήταν η έντυπη καμπάνια «Better With Pepsi» από το agency Alma, που εδρεύει στο Μαϊάμι, σύμφωνα με τη σχετική έκθεση του AdForum. Συγκεκριμένα, το φετινό Business Creative Report του AdForum κυκλοφόρησε σε συνεργασία με την Kantar και καλύπτει 9 κατηγορίες: Αυτοκίνητο, Ψυχαγωγία και Αναψυχή, Οικονομικά, Τρόφιμα και Ποτά, Υγεία και Ομορφιά, Πολυτέλεια, Λιανικό εμπόριο, Τεχνολογία και Μεταφορές και Τουρισμός.
Η έκθεση βασίζεται στα αποτελέσματα περισσότερων από 40 διοργανώσεων βραβείων, τόσο σε τοπικό όσο και σε διεθνές επίπεδο και περιλαμβάνει μια σειρά από νέα τοπικά και εξειδικευμένα βραβεία, όπως τα Best !n (Ισπανία), CCB (Βέλγιο), Webby (για την ακρίβεια την κατηγορία του Advertising, Media & PR) και Clio Entertainment.
Ένα από τα σημαντικότερα ευρήματα της έκθεσης ήταν ότι -σε αυτήν την ψηφιακή εποχή- η καμπάνια με τα περισσότερα βραβεία στον κόσμο συνολικά ήταν η έντυπη καμπάνια «Better With Pepsi» της Alma. Ο Alvar Sunol, co-president and chief creative officer της Alma, σχολίασε: «Το ταξίδι μας με την Better With Pepsi είχε μια εκπληκτική υποδοχή και μας τιμά πραγματικά αυτή η αναγνώριση... Ελπίζω να θεωρηθεί ένα παράδειγμα για την ομορφιά που ζει ακόμα στα έντυπα».
Στην Ευρώπη, η καμπάνια με τις περισσότερες βραβεύσεις, ήταν η «Pudding» για τη Mercedes Benz, η οποία δημιουργήθηκε από τη σχολή κινηματογράφου Filmakademie BadenWürttemberg. Επίσης, αναφοράς χρήζει στην ίδια κατηγορία η έντυπη καμπάνια της Jung von Matt για τη Hyundai, με τίτλο «The Bigger Crash».
Στην κατηγορία Health and Beauty κυριάρχησαν οι Dove και Ogilvy. Επίσης, οι καμπάνιες ψυχαγωγίας και αναψυχής για παραδοσακά μέσα θεωρήθηκαν πιο δημιουργικές από εκείνες για gaming, με την πρωτιά να κατακτά το Channel 4 και το «Super Human», το τρέιλερ του καναλιού για την κάλυψη των Παραολυμπιακών Αγώνων στο Τόκιο.
TAGS: Pepsi