Lidl Ελλάς: Προσφέρει 5.000 εορταστικά «γεύματα αγάπης» σε συνανθρώπους μας
Αναδεικνύει έμπρακτα το κοινωνικό της πρόσωπο
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑναδεικνύει έμπρακτα το κοινωνικό της πρόσωπο
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΚατά τη διάρκεια των γιορτών των Χριστουγέννων
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑνησυχία για το υψηλό κόστος ζωής παρουσιάζουν οι Έλληνες και γενικότερα οι κάτοικοι της ΕΕ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΝέοι περιορισμοί στις διαφημίσεις
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤην μετάφραση στα Ελληνικά έχει επιμεληθεί το Ινστιτούτο Οδικής Ασφάλειας (Ι.Ο.ΑΣ.) «Πάνος Μυλωνάς»
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΌσο αφορά τον διαφημιστικό χώρο
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ νέα τεχνολογία βασίζεται στο μοντέλο γλώσσας GPT-3 του OpenAI
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΝέος ιδιωτικός φορέας δημιουργήθηκε στις αρχές του 2023 στη Κρήτη, με στόχο την τουριστική προώθηση και προβολή του νησιού σε βασικές αγορές.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΕνίσχυση της προσφοράς ολοκληρωμένων λύσεων marketing για τους πελάτες του Groupe
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ δείκτης Athex ESG υποστηρίζει τις εταιρείες για την βελτίωση των πρωτοβουλιών ESG
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτο επίκεντρο ο άνθρωπος
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτο Twitter ανακοίνωσε τον θάνατο του ο Mark Read
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory