McDonald's: Νέα στρατηγική με προαγωγή της global CMO
Σύμφωνα με το «Accelerating The Arches 2.0»
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣύμφωνα με το «Accelerating The Arches 2.0»
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΓια την υποστήριξη ΙΤ για το παγκόσμιο δίκτυο ανταποκριτών της
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΓια πρώτη φορά στην Ελλάδα
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤι αναφέρει ο Πρόεδρος του Συνδέσμου Γρηγόρης Αντωνιάδης για τα τρία σοβαρά θεσμικά θέματα με πολλαπλές συνέπειες για τους διαφημιζόμενους τα οποία κυριάρχησαν στην ατζέντα του ΣΔΕ το 2022.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤον ρόλο της Γενικής Διευθύντριας στην Ελληνική Ολυμπιακή Επιτροπή (ΕΟΕ) έχει αναλάβει η Υβέτ Κοσμετάτου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤην θέση της Marketing Director ανέλαβε στο Κτήμα Σεμέλη η Μαρία Παναγιωτοπούλου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΓια την χρήση δεδομένων των χρηστών
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΓια cross-platform μετρήσεις
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤα 5 προγράμματα που ενέκρινε η Γενική Γραμματεία Επικοινωνίας και Ενημέρωσης στην εκπνοή του 2022
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΚατά τη διάρκεια της CES 2023
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΘα επηρεαστούν κατά κύριο λόγο τα τμήματα ηλεκτρονικού εμπορίου και οι διευθύνσεις προσωπικού
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΔημιουργικό, media, social
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory