To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Nielsen: Λανσάρει το Nielsen ONE Ads

Nielsen: Λανσάρει  το Nielsen ONE Ads
Η Nielsen ανακοίνωσε στις ΗΠΑ το επικείμενο λανσάρισμα του Nielsen ONE Ads, της πρώτης εφαρμογής της πλατφόρμας cross-screen μέτρησης που έχει αναπτύξει. Το νέο προϊόν, το οποίο θα είναι διαθέσιμο στις 11 Ιανουαρίου, υπόσχεται μετρήσεις σε Linear TV, CTV, φορητές συσκευές και επιτραπέζιους υπολογιστές. Ο Kim Gilberti, SVP, Product Management της Nielsen, δήλωσε ότι υπάρχει τεράστια ανάγκη για cross-channell μετρήσεις.
«Είναι επιτακτική ανάγκη να καταλάβει πραγματικά κανείς ποιους προσεγγίζει, πόσο συχνά και σε ποιες πλατφόρμες», τόνισε ο Gilberti σε μια κλήση στο Zoom με τους δημοσιογράφους. «Είτε είστε εκδότης είτε διαφημιζόμενος, είτε brand, πρέπει πραγματικά να μπορείτε να κατανοήσετε το κοινό σας σε όλες αυτές τις διαφορετικές πηγές με τρόπο που να είναι πραγματικά συγκρίσιμος», πρόσθεσε.
Ο Gilberti ανέφερε ότι όταν το Nielsen ONE, η πλατφόρμα μέτρησης πολλαπλών οθονών της εταιρείας, θα είναι πλήρως λειτουργική, θα πρέπει «να επιτρέπει στους διαφημιστές και τους εκδότες να σχεδιάζουν και να συναλλάσσονται με βάση ένα ενιαίο σύνολο μετρήσεων, οι οποίες να είναι αξιόπιστες, ανεξάρτητες και να ακολουθούν κοινά πρότυπα σε όλες αυτές τις διαφορετικές πλατφόρμες.
TAGS: Nielsen