To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

BMW: Μεγάλο spec στη Βόρεια Αμερική

BMW: Μεγάλο spec  στη Βόρεια Αμερική
Ένας «πολυπόθητος» λογαριασμός τέθηκε ήδη υπό αναθεώρηση το 2023, καθώς η BMW της Βόρειας Αμερικής διεξάγει review για creative, media, social και CRM. Η Goodby Silverstein & Partners της Omnicom διατηρεί το δημιουργικό από το 2018.
Το υφιστάμενο media agency είναι η UM της Interpublic, ενώ η Performance Art της IPG χειρίζεται το CRM. H Critical Mass της Omnicom έχει αναλάβει το digital marketing, ενώ το ανεξάρτητο agency Anchor χειρίζεται τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
Η BMW σε μια δήλωση αναφέρθηκε στην αναθεώρηση ως «μέρος της συνήθους πορείας των εργασιών μας». Το review, το οποίο βρίσκεται ήδη σε εξέλιξη, αναμένεται να χρειαστεί το μεγαλύτερο μέρος του 2023 προκειμένου να ολοκληρωθεί. Η BMW επένδυσε 39 εκατομμύρια δολάρια σε διαφήμιση media στις ΗΠΑ από τον Ιανουάριο έως τον Σεπτέμβριο του περασμένου έτους, όταν την ίδια περίοδο το 2021 είχε δαπανήσει 32 εκατομμύρια δολάρια για τον ίδιο λόγο, σύμφωνα με την Kantar.
Η αναθεώρηση έρχεται υπό νέα ηγεσία του marketing στις ΗΠΑ για το γερμανικό brand. Τον Μάιο, η BMW διόρισε τον Marcus Casey αντιπρόεδρο Marketing, επιβλέποντας το advertising στις ΗΠΑ, το retail marketing, την εμπειρία των καταναλωτών, το CRM και τα ψηφιακά μέσα. Ο Casey εργαζόταν στα κεντρικά γραφεία της BMW στο Μόναχο ως αντιπρόεδρος για το ψηφιακό και το ηλεκτρονικό εμπόριο για τον όμιλο BMW Group.
TAGS: specs, BMW