ΟΠΑΠ: Οι Αθλητικές Ακαδημίες στηρίζουν 128 ερασιτεχνικά ποδοσφαιρικά σωματεία
Ο ΟΠΑΠ υλοποιεί για τρίτη συνεχή χρονιά το πρόγραμμα Εταιρικής Υπευθυνότητας Αθλητικές Ακαδημίες ΟΠΑΠ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ ΟΠΑΠ υλοποιεί για τρίτη συνεχή χρονιά το πρόγραμμα Εταιρικής Υπευθυνότητας Αθλητικές Ακαδημίες ΟΠΑΠ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Reebok ανακοίνωσε σήμερα τη συνεργασία της με την παγκόσμια superstar και καλλιτεχνικό είδωλο Ariana Grande.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟι αθλητικές μεταδόσεις αποτελούν πάντα το «πετράδι στο στέμμα» κάθε συνδρομητικής τηλεοπτικής πλατφόρμας, και στην ελληνική αγορά η «κούρσα» είναι για ακόμη μια χρονιά σκληρή.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ γαλλικός οίκος μόδας Givenchy δημιούργησε ένα νέο site ενόψει του λανσαρίσματος της νέας σειράς ρούχων που υπογράφει η νέα καλλιτεχνική director Clare Waight Keller.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Patou Nuytemans, η chief digital officer της Ogilvy EMEA, αναλαμβάνει καθήκοντα chief executive στη Memac Ogilcy της Μέσης Ανατολής, αντικαθιστώντας τον founder Edmond Moutran.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑρκετούς μήνες μετά την αποχώρησή τους από τη Grey London, οι Natalie Graeme, Lucy Jameson και Nils Leonard λανσάρουν το πολυαναμενόμενο νέο σχήμα, με τίτλο Uncommon Creative Studio.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΈτοιμος να υπογράψει 10ετή επέκταση με την Jordan Brand είναι ο Ράσελ Ουέστμπρουκ και να γίνει ο πιο ακριβοπληρωμένος αθλητής της εταιρείας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟι Golden State Warriors κατέληξαν σε συμφωνία με την εταιρία ηλεκτρονικού εμπορίου Rakuten για τα επόμενα τρία χρόνια.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤην αντιπροσώπευση του θεσμού Voted Product of the Year αναλαμβάνει για την ελληνική αγορά η Direction με την πρώτη διοργάνωση να ξεκινά άμεσα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Kelly Parker της OMD προήχθη σε managing director global accounts για την περιφέρεια ΕΜΕΑ, με βασικό της καθήκον την καθοδήγηση του λογαριασμού της PepsiCo.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Airbnb επέλεξε την Wieden & Kennedy σαν τη βασική δημιουργική της συνεργάτιδα και την εταιρεία που θα ηγηθεί του ρόστερ των συνεργατών της, έπειτα από spec στο οποίο βασικός αντίπαλος ήταν η DDB.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΓια έκτη χρονιά φέτος, λίγες μέρες πριν ξεκινήσουν τα σχολεία, στο πλαίσιο του προγράμματος Γειτονιά Αλληλεγγύης, οι εργαζόμενοι της ΕΛΑΪΣ-UNILEVER HELLAS μοίρασαν σχολικά είδη UNICEF σε μικρούς μαθητές
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory