Διαγωνισμός από την Περιφέρεια Αττικής
Για δράσεις Τουριστικής Προβολής και συνολικό budget 241.800 ευρώ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΓια δράσεις Τουριστικής Προβολής και συνολικό budget 241.800 ευρώ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑH ΚΑΕ Παναθηναϊκός Superfoods ανακοινώνει την ανανέωση της συνεργασίας της με τον Όμιλο ΥΓΕΙΑ, ως Επίσημο Χορηγό της ομάδας
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ«Το Χαμόγελο του Παιδιού» πλήρωσε 23.845,38€ για τα τέλη κυκλοφορίας που αφορούν στα ασθενοφόρα και τα οχήματα του Οργανισμού
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ Tadashi Ishii παραιτήθηκε από τα καθήκοντά του με αφορμή την αυτοκτονία μιας νεαρής, καταπονημένης από τις υπερωρίες, υπαλλήλου την περσινή χρονιά
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΓια το περίπτερο του Οργανισμού στη διεθνή έκθεση Τουρισμού «VAKANTIEBEURS 2017», η οποία θα πραγματοποιηθεί από 10 έως 15 Ιανουαρίου 2017 στην Ουτρέχτη της Ολλανδίας
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑMέχρι τις 5 Ιανουαρίου η υποβολή συμμετοχών από τους ενδιαφερόμενους.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτο πλαίσιο του προγράμματος Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης, η Lidl Hellas δείχνει το κοινωνικό της πρόσωπο, στηρίζοντας έμπρακτα συνανθρώπους έχουν πραγματικά ανάγκη.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ Όμιλος Ν.Δασκαλαντωνάκη-Grecotel προσέφερε μέσω του ΜΠΟΡΟΥΜΕ το μεσημεριανό φαγητό στο Κέντρο Εκπαίδευσης, Στήριξης & Φροντίδας του Παιδιού της ΚΙΒΩΤΟΥ του Κόσμου
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Grey ανακοίνωσε την προαγωγή της partner και account director Debby Reiner σε CEO του κεντρικού της γραφείου, στο Μανχάταν.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ όμιλος BMW ολοκλήρωσε μια μεγάλη συνεργασία με το Bloomberg, λανσάροντας ένα video, στο οποίο υπογραμμίζει τις καινοτομίες, που μπορούν να προκαλέσουν επανάσταση στο χώρο του αυτοκινήτου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤην απόκτηση του 100% των μετοχών της CALDERDALE Trading Ltd, μητρικής εταιρείας της Backyard Design ΙΚΕ, ανακοίνωσε η εταιρεία Κορρές ΑΕ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ Kevin King, global practice chair της Edelman Digital, παρουσιάζει τις προβλέψεις του για τις ψηφιακές τάσεις που θα αναδειχθούν και θα ωριμάσουν μέσα στο 2017.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory