AB InBev: Αποχωρεί από τους Ολυμπιακούς Αγώνες
Έπειτα από 30 και πλέον χρόνια συνεργασίας, η Anheuser-Busch InBev αποφάσισε να βάλει τέλος στη χορηγική της συνεργασία με την Ολυμπιακή Επιτροπή των Ηνωμένων Πολιτειών.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΈπειτα από 30 και πλέον χρόνια συνεργασίας, η Anheuser-Busch InBev αποφάσισε να βάλει τέλος στη χορηγική της συνεργασία με την Ολυμπιακή Επιτροπή των Ηνωμένων Πολιτειών.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Starcom αναδείχτηκε νικήτρια στο spec που πραγματοποίησε η Merck Consumer Healthcare για τον ύψους 50 εκατομμυρίων λιρών media λογαριασμό της εκτός Ηνωμένων Πολιτειών.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΓια τη φιλοσοφία, τη στρατηγική, τις συνεργασίες και τα στοιχεία που κάνουν την Grey PR να ξεχωρίζει, μιλάει στο adbusiness η Όλγα Καλλινικίδη.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤετρασέλιδο αφιέρωμα της Αυστριακής εφημερίδας Kleine Zeitung παρουσιάζει τη σύγχρονη εικόνα της Αθήνας με την αναλλοίωτη στο χρόνο πολιτιστική ιστορία της.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ «Media Guy» του “Ad Age” (ή αλλιώς Simon Dumenco) προσπαθεί, μέσα από την προσωπική του εμπειρία, να αποκρυπτογραφήσει το «brand Trump», που ετοιμάζεται να κυβερνήσει τις Ηνωμένες Πολιτείες.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Visa περνά στο χώρο του στυλ και της μόδας και προχωρά σε μία συνεργασία με την Αννούσα Μελά, μία από τις πιο γνωστές fashion bloggers της Ελλάδας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑH Alpha Marketing ανέλαβε για 4η συνεχή χρονιά τη διοργάνωση του 9ου Διεθνούς Κινηματογραφικού Φεστιβάλ Λάρισας/Artfools, από 28 Φεβρουαρίου έως 5 Μαρτίου 2017
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ αλυσίδα εστιατορίων επέλεξε τις Venables Bell & Partners και MullenLowe Mediahub για την ανάθεση χειρισμού των δημιουργικών και Media επιχειρήσεών της.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ easyJet μετακίνησε δυο marketing heads σε νέους ρόλους, σε μια προσπάθεια να στρέψει περισσότερο τις επιχειρήσεις της προς την εμπειρία του πελάτη και την ψηφιακή καινοτομία.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Ένωση Μαζί για το Παιδί γιορτάζει 20 χρόνια σημαντικού κοινωνικού έργου, 20 χρόνια δίπλα στα παιδιά και τους νέους που έχουν ανάγκη.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΓια 14 χρόνια η Eurobank στηρίζει τους αριστούχους όλης της χώρας
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Beats by Dre, η οποία ανήκει στην Apple, βρίσκεται σε αναζήτηση media εταιρείας για τον χειρισμό του λογαριασμού planning and buying.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory