Professional Diploma in Digital & Social Media
Το καλύτερο diploma επαγγελματικής κατάρτισης για Digital & Social Media στελέχη στην Ελλάδα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο καλύτερο diploma επαγγελματικής κατάρτισης για Digital & Social Media στελέχη στην Ελλάδα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ HTC βρίσκεται σε αναζήτηση εταιρείας για τη δημιουργία παγκόσμιας καμπάνιας, που θα ενισχύσει το λανσάρισμα ενός νέου smartphone μέσα στην επόμενη χρονιά.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ«Το Χαμόγελο του Παιδιού» δίπλα σε κάθε παιδί θύμα βίας με στόχο την ολιστική αντιμετώπιση των φαινομένων κάθε μορφής κακοποίησης
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ όμιλος Publicis προχωρά σε συγχώνευση των εταιρειών SapientNitro και Razorfish, καθώς αναζητά την καλύτερη δυνατή αξιοποίηση των τεχνολογικών δυνατοτήτων των δυο εταιρειών.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ «ΣΥΜΜΑΧΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ», για μια ακόμη φορά, στήριξε τον 34ο Αυθεντικό Μαραθώνιο Αθήνας, ο οποίος ολοκληρώθηκε με ρεκόρ συμμετοχών
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Barcelona εξασφάλισε μια από τις μεγαλύτερες χορηγίες φανέλας στο παγκόσμιο ποδόσφαιρο, έπειτα από τη συμφωνία της για τετραετή συνεργασία με τον γιαπωνέζικο retailer Rakuten
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΔέκτης κατηγοριών για "μη αποδεκτή" έλλειψη διαφάνειας έχει γίνει η Huawei, η οποία πραγματοποιεί παγκόσμιο spec για το λανσάρισμα ενός νέου smartphone.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠάνω από 110.000 άνθρωποι στην Ελλάδα και 2,5 εκατ. παγκοσμίως έπαιξαν και συνέβαλαν στην έρευνα
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο MTV προχώρησε στην πρόσληψη της Mediavest|Spark του ομίλου Publicis, προκειμένου να αποτελέσει τη βασική media συνεργάτιδα στην αγορά των Ηνωμένων Πολιτειών.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΓια πρώτη φορά φέτος, ανάμεσα στους χιλιάδες μικρούς και μεγάλους δρομείς του Μαραθώνιου, βρέθηκε για πρώτη χρονιά η AVRA Running Team.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο CSR Hellas/ Global Compact Network Hellas συμμετέχει στο Forum των Ηνωμένων Εθνών για τις Επιχειρήσεις και τα Ανθρώπινα Δικαιώματα
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Σχολή Επιχειρηματικότητας ολοκλήρωσε, με μεγάλη επιτυχία, το ταξίδι της στην Ελλάδα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory