General Mills: Σε εξέλιξη το δημιουργικό spec στις ΗΠΑ
Σε αντίθεση με όσα ανέφεραν πηγές της αγοράς, η αναθεώρηση του δημιουργικού λογαριασμού της General Mills στις Ηνωμένες Πολιτείες δεν έχει ολοκληρωθεί.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣε αντίθεση με όσα ανέφεραν πηγές της αγοράς, η αναθεώρηση του δημιουργικού λογαριασμού της General Mills στις Ηνωμένες Πολιτείες δεν έχει ολοκληρωθεί.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜέγας Χορηγός Επικοινωνίας της Ελληνικής Παραολυμπιακής Επιτροπής τα κανάλια της Nova
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ νέα καμπάνια της Samsung αναδεικνύει την ελληνική αποστολή αθλητών που θα αγωνιστούν για τη χώρα μας στους Παραολυμπιακούς Αγώνες Ρίο 2016
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑO ΟΠΑΠ, Μέγας Χορηγός της Ελληνικής Παραολυμπιακής Επιτροπής ευχήθηκε «καλή επιτυχία» στην πιο δυνατή ομάδα.
Τέλος εποχής στη σχέση 35 ετών που διατηρούσε η αλυσίδα fast food με τη Leo Burnett στη συγκεκριμένη αγορά.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ«Το Χαμόγελο του Παιδιού» υποδέχεται τη νέα σχολική χρονιά με μια μεγάλη σχολική συλλογή
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤέλος στη συνεργασία 35 χρόνων με τη BBDO
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑύξηση σε κέρδη και έσοδα παρουσίασε για το δεύτερο οικονομικού του τρίμηνο ο όμιλος διαφήμισης και επικοινωνίας WPP.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Colgate-Palmolive σε συνεργασία με την Αστική Μη Κερδοσκοπική Εταιρία +πλευση τοποθετούν φίλτρα για πόσιμο νερό σε 14 σχολεία του Αιγαίου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ INTERAMERICAN αποτελεί έναν από τους χορηγούς του Φοιτητικού Διαγωνισμού «Νίκος Αναλυτής», που οργανώνει για τρίτη χρονιά το Δίκτυο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑύξηση στα διαφημιστικά έσοδα μεν, αλλά όχι η αναμενόμενη
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟι διαφημιζόμενοι πειραματίζονται με υβριδικά μοντέλα, αλλά εξακολουθούν να βασίζονται στις εταιρείες, σύμφωνα με όσα αποκάλυψε νέα έρευνα του IAB Europe.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory