Ecocity: Συμπληρώνει 15 χρόνια επένδυσης στους έφηβους
Ξεκινά η νέα περίοδος των Εκστρατειών ECOMOBILITY KAI FREE MOBILITY σε 31 πόλεις με τη συστράτευση 55 Οργανισμών, Ιδρυμάτων & Φορέων
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ξεκινά η νέα περίοδος των Εκστρατειών ECOMOBILITY KAI FREE MOBILITY σε 31 πόλεις με τη συστράτευση 55 Οργανισμών, Ιδρυμάτων & Φορέων
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Με τη διαδικασία του Brexit να βρίσκεται σε εξέλιξη, ο WPP ενισχύει ακόμα περισσότερο την ευρωπαϊκή του παρουσία, με την εξαγορά της πορτογαλικής δημιουργικής εταιρείας Bomptempo, Anahory & Ralha (BAR).
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ο Omnicom καταργεί τη λειτουργία της Rocket σαν αυτόνομη media εταιρεία στο Ηνωμένο Βασίλειο και την ενσωματώνει στη Hearts & Science.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η Unilever προσέλαβε την AnalogFolk σαν τη βασική digital συνεργάτιδά της για το portfolio των brands τροφίμων που διαθέτει στο Ηνωμένο Βασίλειο
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Το Σάββατο 27 Ιανουαρίου, στις 21.00, το τηλεπαιχνίδι θα φιλοξενήσει τους συντελεστές της θεατρικής παράστασης, Στέλιος Καζαντζίδης «Η ζωή του όλη».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η δράση υλοποιήθηκε για πρώτη φορά από τη HandsUp σε συνεργασία με τη Greeking.me, στο πλαίσιο των δράσεων ΕΚΕ των δύο εταιριών
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ο μεγαλύτερος ασφαλιστικός πάροχος των Ηνωμένων Πολιτειών κι ένας από τους κορυφαίους διαφημιζόμενους της χώρας, βρίσκεται σε διαδικασία συγκέντρωσης της πλειοψηφίας των marketing επιχειρήσεών της στον Omnicom.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η Henkel Hellas, με στόχο να βρίσκεται κοντά στις οικογένειες και τους ανθρώπους που έχουν ανάγκη, προχώρησε για μια ακόμη φορά σε μια κίνηση έμπρακτης φροντίδας και αλληλεγγύης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η Dentsu Aegis Network υποβάθμισε κατά το ήμισυ την πρόβλεψη διαφημιστικής δαπάνης στο Ηνωμένο Βασίλειο, ενώ παρόμοια έπραξε και για άλλες μεγάλες αγορές.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Το έργο «BalkanMed e-Business Pages», το οποίο υλοποιείται στο πλαίσιο του διακρατικού προγράμματος «Βαλκανικής -Μεσογείου» (Balkan - Mediterranean) της προγραμματικής περιόδου 2014-2020, παρουσιάστηκε πρόσφατα σε σχετική συνέντευξη Τύπου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Το ουσιαστικό κοινωνικό έργο του Οργανισμού «To Χαμόγελο του Παιδιού» αναγνωρίζει έμπρακτα, με την πολυετή και συνεχή υποστήριξη της, η INTERAMERICAN.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η Coca-Cola, πιστή στο ραντεβού της και αυτά τα Χριστούγεννα, υποδέχθηκε όλους τους Coke lovers στο άκρως γιορτινό και ανανεωμένο Coca-Cola Pop-Up Store.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory