Carat: Συνεχίζεται και το 2017 η διαφημιστική ανάπτυξη
Η Carat αποκάλυψε τις προβλέψεις της σε παγκόσμιο επίπεδο για τη διαφημιστική δαπάνη, η οποία δείχνει πως το θετικό 2016 θα έχει συνέχεια και στο 2017.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Carat αποκάλυψε τις προβλέψεις της σε παγκόσμιο επίπεδο για τη διαφημιστική δαπάνη, η οποία δείχνει πως το θετικό 2016 θα έχει συνέχεια και στο 2017.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟι δείκτες DJSI αναγνωρίζουν τις ισχυρές, διαφανείς και συνεπείς επιδόσεις αειφορίας του Ομίλου Coca-Cola HBC.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ εταιρεία προχωρά σε μία σειρά ενεργειών με στόχο τη διευκόλυνσή τους.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Garnier, σαν μία μάρκα που βασίζεται σε ενεργά φυσικά συστατικά, συμβάλει στην αληθινή ομορφιά που ενώνει τους ανθρώπους.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτόχος η εξεύρεση των απαραίτητων πόρων για τη δημιουργία και λειτουργία της νέας δομής στην Αμερική
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠραγματοποιούνται υπό την έγκριση του Υπουργείου Πολιτισμού, Παιδείας & Θρησκευμάτων και του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής (Ι.Ε.Π.).
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ αποτελεσματικότερη συμμετοχή στην Έκθεση Tour Natur για τις Ενώσεις Ξενοδόχων Λάρισας και Μαγνησίας, που εκπροσωπήθηκαν από την Alpha Marketing
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία της Αμερικής προχωρά σε δημιουργική αναθεώρηση ενός από τα βασικά της brands (GMC).
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Diageo επέλεξε τη Dentsu Aegis για τον χειρισμό των media σε Βόρεια Αμερική, Ευρώπη, Λατινική Αμερική και Νοτιοανατολική Ασία
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο 92ο Δημοτικό Σχολείο Θεσσαλονίκης ανακαινίστηκε ριζικά για να καλωσορίσει σε λίγες μέρες τους μαθητές του, στο πλαίσιο της δράσης «Το Σχολείο που θέλεις»
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑπό τις 7 έως τις 13 Σεπτεμβρίου και με τίτλο «Πριν χτυπήσει το κουδούνι»
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο κορυφαίο ταξιδιωτικό περιοδικό αναδεικνύει την αινιγματική γοητεία του νησιού μέσα από ένα 10σέλιδο αφιέρωμα στο τεύχος Σεπτεμβρίου
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory