The big ideaL
Πώς συνδέονται ιδεαλισμός και καταναλωτισμός; Πώς ωφελεί ένα brand να στηρίζεται πάνω σε ένα μεγάλο ιδανικό;
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠώς συνδέονται ιδεαλισμός και καταναλωτισμός; Πώς ωφελεί ένα brand να στηρίζεται πάνω σε ένα μεγάλο ιδανικό;
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ John Shaw, ένας chief product officer στη brand agency Brand Union, επιχειρεί να δώσει απαντήσεις...
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο τηλεοπτικό δίκτυο ξεπέρασε κάθε προσδοκία
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜια ενδιαφέρουσα άποψη από τον Head Of Systems & Automation της MediaCom, Alex Kirk για την προέλευση του Content Marketing.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΔιαδραστική Εφαρμογή & Διαγωνισμός στο Discovergreece.com σε συνεργασία με την Aegean
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Manchester United παραμένει το πιο πολύτιμο ποδοσφαιρικό brand στον πλανήτη, ενώ η Real Madrid την ακολουθεί από πολύ κοντά. Αυτή, όμως, που έχει τους περισσότερους λόγους να πανηγυρίζει είναι η Leicester.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο Spotify προχωρά σε συνεργασία με τη Rubicon Project, προκειμένου να αυτοματοποιήσει το αρχείο ψηφιακής διαφήμισης που διαθέτει.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Procter & Gamble έχει ξεκινήσει συζητήσεις με εταιρείες γύρω από τον, ύψους 210 εκατομμυρίων λιρών media λογαριασμό για την αγορά του Ηνωμένου Βασιλείου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ Μάνος Δρακωτός αναλαμβάνει καθήκοντα στη μάρκα ΜΙΝΙ ενώ ο Άρις Καζαμίας μετακινείται στην Αυστρία αναλαμβάνοντας τη θέση του Επικεφαλής Πωλήσεων MINI για την Κεντρική και Νοτιοανατολική Ευρώπη.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ όμιλος Publicis παρουσίασε αύξηση εσόδων που έφτασε στο 4,6% για τα έσοδα του πρώτου μισού του 2016.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ Ελληνικός Οργανισμός Τουρισμού (ΕΟΤ) πραγματοποιεί πρόχειρο διαγωνισμό για έκθεση στις Κάννες της Γαλλίας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑH KAE Παναθηναϊκός ανακοινώνει την έναρξη συνεργασίας της με τον ΟΠΑΠ και τον καλωσορίζει ως μεγάλο χορηγό της ομάδας για την αγωνιστική περίοδο 2016-2017.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory