To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Publicis: Σε ανάπτυξη το πρώτο μισό του 2016

Publicis: Σε ανάπτυξη το πρώτο μισό του 2016
Ο όμιλος Publicis παρουσίασε αύξηση εσόδων που έφτασε στο 4,6% για τα έσοδα του πρώτου μισού του 2016.

Συγκεκριμένα, τα έσοδα για την εξεταζόμενη περίοδο άγγιξαν τα 4,75 δισεκατομμύρια ευρώ από τα περσινά 4,54, ενώ η αύξηση των οργανικών εσόδων έφτασε στο 2,8%. Τα καθαρά έσοδα του ομίλου επικοινωνίας ανήλθαν σε 381 εκατομμύρια ευρώ, αυξημένα κατά 5% για το πρώτο εξάμηνο του έτους.

Στο δεύτερο τρίμηνο, ο ιδιοκτήτης όμιλος των Leo Burnett και Starcom μεταξύ άλλων, είχε αύξηση βάσης 0,9% στα έσοδα, ενώ η αντίστοιχη αύξηση σε σταθερές συναλλαγματικές τιμές άγγιξε το 4,6%.

Σε σχόλιό του για αποτελέσματα του γαλλικού πολυεθνικού Group, o chief executive και chairman Maurice Levy εξήρε τη μεταμόρφωση που συντελείται από τον Δεκέμβριο στην επιχειρηματική δομή, κατά την οποία ο Publicis δημιούργησε κόμβους για τη διαφήμιση, τα media, το digital και την υγεία.

"Ορισμένοι περίμεναν πως η αλλαγή αυτή θα χρειαστεί χρόνια για να εφαρμοστεί. Θέλω να εκφράσω την ευγνωμοσύνη μου στους ανθρώπους που εργάστηκαν για την υλοποίησή της και συνεχίζουν να παρέχουν τις καλύτερες υπηρεσίες στους πελάτες μας" ανέφερε ο Levy, ο οποίος έσπευσε να προειδοποιήσει πως το το τρίτο τρίμηνο θα είναι δύσκολο, λόγω της επίδρασης των λογαριασμών που χάθηκαν το 2015. Οι απώλειες αυτές έχουν γίνει ήδη αισθητές στη Βόρεια Αμερική, εκεί που τα έσοδα κάμφθηκαν ελαφρώς κατά 0,2% στο δεύτερο τρίμηνο, ενώ την ίδια στιγμή, τα αντίστοιχα ευρωπαϊκά βελτιώθηκαν κατά 5,4%.

Τέλος, ο Levy συμπλήρωσε πως ο Publicis δεν επηρεαστεί σε μεγάλο βαθμό από την επικείμενη αποχώρηση του Ηνωμένου Βασιλείου από την Ευρωπαϊκή Ένωση.