To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Carat: Συνεχίζεται και το 2017 η διαφημιστική ανάπτυξη

Carat: Συνεχίζεται και το 2017 η διαφημιστική ανάπτυξη
Η Carat, εταιρεία του ομίλου Dentsu Aegis, αποκάλυψε τις προβλέψεις της σε παγκόσμιο επίπεδο για τη διαφημιστική δαπάνη, η οποία δείχνει πως το θετικό 2016 θα έχει συνέχεια και στο 2017, ωφελούμενη κατά κύριο λόγο από τη digital ανάπτυξη.

Με βάση τα στοιχεία από 59 αγορές σε Αμερική, Ασία Ειρηνικό και ΕΜΕΑ, οι προβλέψεις δείχνουν πως η διαφημιστική δαπάνη θα αγγίξει τα 550 δισεκατομμύρια δολάρια το 2016, παρουσιάζοντας ετήσια ανάπτυξη 4,4%, ενισχυμένη από σημαντικά media events, όπως το UEFA EURO, οι Ολυμπιακοί Αγώνες του Ρίο και οι επερχόμενες προεδρικές εκλογές των Ηνωμένων Πολιτειών.

Παρά τις χαμηλότερες προσδοκίες σε κάποιες αγορές, η Βόρεια Αμερική δείχνει σταθερή ανάπτυξη το 2016 με τις εκτιμήσεις να αναφέρουν πως οι προεδρικές εκλογές στις ΗΠΑ θα συγκεντρώσουν από μόνες τους δαπάνη 7,5 δισ. δολαρίων. Ισχυρή ανάπτυξη προβλέπεται και στη Ρωσία (6,2%), στη Λατινική Αμερική (10%) και στην Ασία Ειρηνικό (3,9%). Το βρετανικό δημοψήφισμα προκάλεσε ελαφρά επιβράδυνση στο Ηνωμένο Βασίλειο, που εξακολουθεί να αποτελεί τη μεγαλύτερη διαφημιστική αγορά στη Δυτική Ευρώπη, με αναμενόμενη ανάπτυξη 5,4% που ξεπερνά το 2,9% της περιφέρειας.

Το θετικό μομέντουμ αναμένεται να συνεχιστεί και στο 2017, με τη δαπάνη να αγγίζει τα 570 δισ. δολάρια σε ετήσια ανάπτυξη 4%. Η ψηφιακή ανάπτυξη θα φτάσει στο 16% το τρέχον έτος, το οποίο θα αυξηθεί επιπλέον 14% το 2017. Παράλληλα, η digital media δαπάνη αναμένεται να συγκεντρώσει μερίδιο 28% από τη συνολική παγκόσμια media δαπάνη του 2016 και 30% την επόμενη χρονιά.

Από πλευράς μέσων, η τηλεόραση εξακολουθεί να διατηρεί το υψηλότερο μερίδιο (41%) στη συνολική δαπάνη, με ελαφρά ανάπτυξη 2,3% το 2017, ενώ η έντυπη διαφήμιση συνεχίζει καθοδικά (-5,5% το 2016 και -4,3% την επόμενη χρονιά). Κινηματογράφος (4,5%), ραδιόφωνο (2,4%) και out of home (3,5%) καταγράφουν θετική πορεία το 2016.     
TAGS: Carat