Δημιουργική αναθεώρηση από τη Lowe’s στις ΗΠΑ
Η αμερικάνικη αλυσίδα ειδών σπιτιού, Lowe's επιβεβαίωσε πως έχει ξεκινήσει πλήρη δημιουργική αναθεώρηση, σε μια εξέλιξη που απειλεί τα δικαιώματα της Omnicom.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η αμερικάνικη αλυσίδα ειδών σπιτιού, Lowe's επιβεβαίωσε πως έχει ξεκινήσει πλήρη δημιουργική αναθεώρηση, σε μια εξέλιξη που απειλεί τα δικαιώματα της Omnicom.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η Cheil Worldwide προήγαγε τον πρώην executive vice president Jeongkeun Yoo στη θέση του president και chief executive, με τα καθήκοντά του να τίθενται σε άμεση ισχύ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ποια είναι τα αφιερώματα που δημοσιεύθηκαν το Νοέμβριο σε διεθνή μέσα, ως αποτέλεσμα δημοσιογραφικών αποστολών που διοργάνωσε η Marketing Greece.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Στο πλαίσιο του προγράμματος Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης του ΑΝΤ1, «Κάθε Παιδί, Μία Αγκαλιά»
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η Ελληνική Πρωτοβουλία υποστηρίζει για άλλη μια χρονιά το πρόγραμμα που επιτρέπει σε νέους επαγγελματίες να βελτιώσουν τις δεξιότητες τους και να ξεκινήσουν δυναμικά την καριέρα τους.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η Lastminute.com προχώρησε στην πρόσληψη της Publicis London για τον χειρισμό του πανευρωπαϊκού διαφημιστικού της λογαριασμού, έπειτα από τη διακοπή συνεργασίας με την FCB Inferno
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η Cheil London προήγαγε τον Russell Schaller στη θέση του executive creative director προς αντικατάσταση της Caitlin Ryan, έπειτα από τη μετακίνηση της τελευταίας στο Facebook.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η Bain Capital ολοκλήρωσε τελικά την εξαγορά της τρίτης μεγαλύτερης διαφημιστικής εταιρείας της Ιαπωνίας, Asatsu-DK, αφού ξεπέρασε τις δυσκολίες που είχε δημιουργήσει ο επί χρόνια μέτοχός της, WPP.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Στην κορυφή των Marketing Εxcellence Awards βρέθηκε η Παπαστράτος χάρη στο σημαντικό έργο που έχει υλοποιήσει η εταιρεία για τη διανομή και την προώθηση του IQOS. Η Tίνα Δάβου, Διευθύντρια IQOS της εταιρείας, μας δίνει τις λεπτομέρειες.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Το House Twenty Four άνοιξε πρόσφατα τις πόρτες του και υποδέχεται τη διαφημιστική αγορά με πλήθος native και branded content ενεργειών. Ο Τάσος Αργυρός δίνει στο adbusiness όλες τις λεπτομέρειες για το μεγαλύτερο phygital project της 24MEDIA.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Συνάντηση της Α.Ε. Προέδρου της Δημοκρατίας με τον πρόεδρο του οργανισμού «Το Χαμόγελο του Παιδιού» στο πλαίσιο της ολοκλήρωσης της πανελλαδικής εκστρατείας ενάντια στο φαινόμενο της Σεξουαλικής Κακοποίησης των παιδιών.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Οι μαθητικές κοινότητες Γυμνασίου του Pierce διοργανώνουν την ετήσια χριστουγεννιάτικη γιορτή τους, για να προσφέρουν το δώρο της εκπαίδευσης και τη χαρά της γνώσης σε ακόμα περισσότερα παιδιά.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory