Facebook: Νέα εργαλεία για διαφημιζόμενους
Το Facebook ανανέωσε τις προσφορές του προς τους διαφημιζόμενους, εισάγοντας τέσσερα νέα εργαλεία, τα οποία προσφέρουν διασυνοριακές λύσεις...
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Το Facebook ανανέωσε τις προσφορές του προς τους διαφημιζόμενους, εισάγοντας τέσσερα νέα εργαλεία, τα οποία προσφέρουν διασυνοριακές λύσεις...
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η The Marketing Group (TMG) προχωρά στο λανσάρισμα μιας παγκόσμιας media εταιρείας, με την ονομασία Truth, η οποία δημιουργήθηκε για να χρησιμοποιεί έξυπνη blockchain συμβατική τεχνολογία.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η Starbucks προχώρησε στην πρόσληψη της Iris για τον χειρισμό του δημιουργικού της λογαριασμού σε Ευρώπη, Μέση Ανατολή και Αφρική.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η ανεξάρτητη digital εταιρεία AnalogFolk ανακοίνωσε το λανσάρισμα του νέου της γραφείου στη Σαγκάη, που αποτελεί το έκτο του δικτύου της και το δεύτερό της στην Ασία.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η Dentsu Aegis Network, το διεθνές παράρτημα του ομίλου Dentsu, παρουσίασε σημαντική συρρίκνωση στα οργανικά μικτά κέρδη για δεύτερο διαδοχικό τρίμηνο
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Αθλητές που στηρίζει ο Stoiximan, ξεχώρισαν στο μεγαλύτερο δρομικό event της χώρας
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ευρισκόμενη υπό καθεστώς πίεσης από τους διαφημιστικούς holding ομίλους, η ιδιοκτήτρια εταιρεία των Cannes Lions, Ascential αποκάλυψε μια σημαντική αναδιοργάνωση του σημαντικότερου Φεστιβάλ της.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η ΑΤ&Τ προσέλαβε τον βετεράνο στο χώρο του ad tech, Kirk McDonald για την ανάθεση καθηκόντων chief marketing officer, στο νέο της διαφημιστικό και data επιχειρησιακό παράρτημα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η Sheraton Hotels & Resorts συνεργάζεται με τον κολοσσό αναψυκτικών, Coca-Cola για μια ενέργεια που απευθύνεται σε άτομα τα οποία θα εργάζονται εκτός του σπιτιού τους και μακριά από τα αγαπημένα τους πρόσωπα τις φετινές γιορτές.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Με το ανατρεπτικό μήνυμα “run more, drive less”, η Mercedes-Benz υποστήριξε τον ΣΕΓΑΣ και την κορυφαία αθλητική διοργάνωση για το 2017, τον 35ο Αυθεντικό Μαραθώνιο της Αθήνας ως επίσημος χορηγός.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
3.642.845 ευρώ προστίθενται στην επένδυση για την ανακαίνιση των δύο παιδιατρικών νοσοκομείων «Η Αγία Σοφία» και «Παναγιώτη & Αγλαΐας Κυριακού»
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Πρώτος Έλληνας μαραθωνοδρόμος ο πρεσβευτής της WIND Running Team, Κώστας Γκελαούζος
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory