Σαράντης και Σκλαβενίτης για την Κιβωτό
Η ΓΡ. ΣΑΡΑΝΤΗΣ Α.Β.Ε.Ε. και τα καταστήματα ΣΚΛΑΒΕΝΙΤΗΣ στηρίζουν το έργο της Κιβωτού του Κόσμου με απλές πράξεις μεγάλης αξίας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ ΓΡ. ΣΑΡΑΝΤΗΣ Α.Β.Ε.Ε. και τα καταστήματα ΣΚΛΑΒΕΝΙΤΗΣ στηρίζουν το έργο της Κιβωτού του Κόσμου με απλές πράξεις μεγάλης αξίας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Anomaly επιλέχθηκε από την Apple για να χειριστεί τη δημιουργική δουλειά της μάρκας Beats by Dre, έπειτα από αναζήτηση που ξεκίνησε νωρίτερα μέσα στη χρονιά.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Mondelez International προχωρά σε συνεργασία με το Buzzfeed στο πλαίσιο μιας νέας branded content στρατηγικής που εφαρμόζει
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ Όμιλος Coca-Cola HBC, μέλος του οποίου είναι η Coca-Cola Τρία Έψιλον, δημοσίευσε την Ετήσια Έκθεση για το 2015: «Refreshing Business».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤα «Βήματα Ζωής» αποτελούν μια Ολοκληρωμένη Εκστρατεία Ευαισθητοποίησης για την ενσωμάτωση των Ατόμων με Αναπηρία
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο «ΠΑΖΛ» συμπληρώθηκε με 214 ανθρωπιστικές και περιβαλλοντικές δράσεις σε όλη την Ελλάδα, δίνοντας ραντεβού για την επόμενη χρόνια!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ πρώτος νυχτερινός αγώνας δρόμου στα Νότια Προάστια, υπό το φως της ανοιξιάτικης πανσέληνου
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜία ιδιαίτερη σημαντική επιτυχία για την ελληνική ομάδα “Spithes” από το 2ο Γενικό Λύκειο Γιαννιτσών, η οποία ξεχώρισε ανάμεσα σε ομάδες της Ιταλίας, της Ισπανίας και της Πορτογαλίας
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε απόλυτη επιτυχία ολοκληρώθηκε το «1st Game of Thrones Festival by Novacinema» το οποίο πραγματοποιήθηκε το Σαββατοκύριακο 28 – 29 Μαΐου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο μοναδικό ποδοσφαιρικό pop-up club της Heineken συνάρπασε τους φιλάθλους στην πρωτεύουσα του Βορρά.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ Alasdair Graham αποχωρεί από την εταιρεία στο πλαίσιο αναδιοργάνωσης της παγκόσμιας ομάδας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑTι αναφέρει η εταιρεία για την αυθεντικότητα του προϊόντος.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory