To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Παγκόσμια συνεργασία Mondelez με Buzzfeed

Παγκόσμια συνεργασία Mondelez με Buzzfeed
Η Mondelez International προχωρά σε συνεργασία με το Buzzfeed στο πλαίσιο μιας νέας branded content στρατηγικής που εφαρμόζει, έπειτα από τον ισχυρισμό πως η παρεμβατική διαφήμιση καθίσταται, πλέον, "άνευ σημασίας".

Ο κολοσσός τροφίμων υποστήριξε πως έχει θέσει σαν στόχο το 10% των παγκόσμιων media επενδύσεών της να επιστρέψουν κέρδος μέχρι το 2020 και επιδιώκει να δημιουργήσει περισσότερη native διαφήμιση, smartphone games και live events. Η global επικεφαλής του content και media monetisation της Mondelez, Laura Henderson ανέφερε πως... "η αιχμαλώτιση της προσοχής του κοινού είναι πιο δύσκολη από ποτέ. Καθώς τα κοινά αποκτούν ισχύ στον χειρισμό της εμπειρίας θέασης, το παλιό μοντέλο της παρεμβατικής διαφήμισης χάνει τη σημασία του. Η νέα προσέγγιση θα μας διατηρήσει σε υψηλά επίπεδα δημιουργίας περιεχομένου που κερδίζει την προσοχή και φέρνει χρήματα".

Βάσει της νέας συνεργασίας, το Buzzfeed θα δημιουργήσει περιεχόμενο για το παγκόσμιο portfolio brands της Mondelez και θα συνεχίσει να εργάζεται πάνω σε υπάρχουσες πλατφόρμες, όπως αυτή που διατηρεί η Tasty για να προσφέρει content σχετικό με τα τρόφιμα.

"Η συνεργασία με τη Mondelez International μας επιτρέπει να συνδυάσουμε την ισχύ μας στη native διαφήμιση και να αναπτύξουμε περιεχόμενο που αντηχεί στα παγκόσμια κοινά μας"
ανέφερε ο global chief revenue officer του Buzzfeed, Lee Brown.