ΟΠΑΠ: Κάτι καλύτερο ξεκινάει εδώ
Ο ΟΠΑΠ παρουσιάζει την ολοκληρωμένη στρατηγική του για την Εταιρική Υπευθυνότητα με βασικό μήνυμα «Κάτι καλύτερο ξεκινάει εδώ».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ ΟΠΑΠ παρουσιάζει την ολοκληρωμένη στρατηγική του για την Εταιρική Υπευθυνότητα με βασικό μήνυμα «Κάτι καλύτερο ξεκινάει εδώ».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑφορά στο σύνολο του media planning and buying
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτις 13 και 15 Μαΐου, ο καλύτερος αερομεταφορέας της Ευρώπης, συγκεντρώνει τις σπουδαιότερες Ευρωπαϊκές ομάδες στο Final Four του Βερολίνου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣε εξέλιξη η πλήρης ανακαίνιση των σούπερ μάρκετ, με ενιαίο concept και νέο εμπορικό σήμα για όλα τα καταστήματα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤη δράση «ΣΙΤΙΖΟΥΜΕ & Μοιράζουμε χαμόγελα!» επισημοποίησαν η εταιρεία PepsiCo (Tasty Foods και PepsiCo – HBH) και ο Δήμος Πειραιά.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟι 25 τυχεροί,είχαν τη δυνατότητα μέσω του διαγωνισμού του PlayStation στο Facebook να απολαύσουν μια μοναδική εμπειρία θέασης του ημιτελικού UEFA Champions League στο “H Club” της Heineken
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Ελληνική Εταιρεία Ενεργειακής Παρακολούθησης, Meazon, προχωρά στο άνοιγμα του πρώτου γραφείου στις ΗΠΑ και συγκεκριμένα στο Incubator του Oakland University.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΕπιδίωξη των Τραπεζών η προώθηση αποτελεσματικών μέτρων οικοδόμησης εμπιστοσύνης
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΈνας από τους 8 παγκοσμίου επιπέδου περιφερειακούς διαγωνισμούς καινοτομίας σε Sport Innovation διοργανώνεται από το Επιστημονικό Πάρκο Πατρών.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤα βασικά στοιχεία που αποκάλυψε η έρευνα AdEx Benchmark, στο πλαίσιο του ετήσιου συνεδρίου Interact.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑTo τοπικό κατάστημα Media Markt στη Λάρισα χορηγός της ΑΕΛ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΔιάθεση συνολικού ποσού άνω των 600.000 ευρω για για την επισκευή και συντήρηση πλοίων και σκαφών που επιχειρούν κυρίως στο Ανατολικό Αιγαίο
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory