
LG: Υποτροφίες σε παιδιά για να συμμετάσχουν στο Giannakis Academy
30 τυχερά παιδιά από όλη την Ελλάδα και την Κύπρο κέρδισαν από μια υποτροφία στην ακαδημία μπάσκετ του Παναγιώτη Γιαννάκη στη Χαλκιδική και την Αθήνα
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ30 τυχερά παιδιά από όλη την Ελλάδα και την Κύπρο κέρδισαν από μια υποτροφία στην ακαδημία μπάσκετ του Παναγιώτη Γιαννάκη στη Χαλκιδική και την Αθήνα
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ McDonald's και οι franchisees της, κατέληξαν σε επτά εταιρικά groups για τον χειρισμό της τοπικής διαφήμισης στις Ηνωμένες Πολιτείες.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ γαλλική εταιρεία ελαστικών αυτοκινήτων Michelin επέλεξε τη Havas Media για την ανάθεση χειρισμού του, ύψους 100 εκατομμυρίων δολαρίων, παγκόσμιου media λογαριασμού της.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑλλαγή σημειώθηκε στο ρόλο του chief marketing officer της L'Oreal στη Δυτική Ευρώπη, καθώς ο Hugh Pile αποφάσισε να αποτραβηχτεί από τα συγκεκριμένα καθήκοντα για διάστημα ενός έτους.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΈχοντας υιοθετήσει τους 17 Στόχους Βιώσιμης Ανάπτυξης των Ηνωμένων Εθνών, η Wind υλοποιεί με συνέπεια την 15ετη στρατηγική της για Εταιρική Υπευθυνότητα...
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ ομάδα της Rascal μιλά για τη συνεργασία με τη ΔΕΛΤΑ, στην υλοποίηση της νέας καμπάνιας για το Milko με πρωταγωνιστή τον Γιάννη Αντετοκούνμπο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΚερδισμένο είναι το Ηνωμένο Βασίλειο σε σχέση με την υπόλοιπη Ευρώπη και τη Βόρεια Αμερική για τον όμιλο Omnicom στη διάρκεια του δευτέρου τριμήνου του φετινού οικονομικού έτους...
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Revlon συγκέντρωσε τον, ύψους 400 εκατομμυρίων δολαρίων, multi-brand παγκόσμιο διαφημιστικό της λογαριασμό στις Grey και Mediacom του ομίλου WPP.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜετά τον ισχυρό σεισμό στην Κω, η Nova εκφράζει έμπρακτα την αμέριστη υποστήριξή της στους πληγέντες κατοίκους του νησιού.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣε μια ξεχωριστή εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε την Πέμπτη, στο Μακεδονία Παλλάς, έγινε η ανακοίνωση της χορηγικής συνεργασίας διάρκειας 3 χρόνων μεταξύ Stoiximan.gr και ΠΑΕ ΠΑΟΚ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ όμιλος Publicis παρουσίασε ισχυρή οργανική ανάπτυξη 7,8% στο Ηνωμένο Βασίλειο για το πρώτο μισό του έτους, σε μια περίοδο που ο όμιλος επικοινωνίας αντιμετώπισε νομικά ζητήματα στις Ηνωμένες Πολιτείες.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑH Amita για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά προσφέρει μοναδικές εμπειρίες στις μητέρες και τα παιδιά τους μέσα από το www.apoagapi.gr
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory